حضور مردم در انتخابات منجر به بقای نظام می‌شود

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان گفت: مردم زمانی که موضع جدی در برابر مشکلات و مسائل داشته باشند حکومت نیز تقویت خواهد شد.

سجاد صدیقی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز؛ با اشاره به اینکه پایه های حکومت مردمی بر ملت خود بنا شده است، گفت: نظام‌های مردمی برای بقای خود به مردم نیاز دارند. مردم زمانی که موضع جدی در برابر مشکلات و مسائل داشته باشند حکومت نیز تقویت خواهد شد. شدت ورود مردم به رفع مشکلات منجر به تغییر متغیرهای هر حکومتی می‌شود.

وی با اشاره به انتخابات گفت: چنین عرصه‌هایی با حضور مردم در روزهایی چون 22 بهمن و مراسم تشییع پیکر شهید سلیمانی نشان از تاثیر بسزای ملت در بزنگاه‌های مهم دارد. حضور بالای مردم پایه های نظام را برای بقا مستحکم می‌کند.

مسئول بسیج دانشگاه فرهنگیان تاکید کرد: حضور مردم منجر به این شده که دشمن قصد جدی برای مقابله مستقیم با ایران نداشته باشد به همین جهت تمام ترفندهای خود را با عنوان‌هایی چون جنگ اقتصادی یا فرهنگی برای جدایی مردم از نظام به کار گرفته است.

صدیقی با تاکید بر حضور مردم در مواقع مهم گفت: چنین اقدامی به دشمن پیام می‌دهد ملت همواره پشتیبان نظام هستند البته حضور کم‌رنگ آن‌ها نیز مبین این پیام است که اشتیاقی به بقای حکومت ندارند.

وی در ادامه تصریح کرد: حضور کم رنگ مردم دشمن را برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران جدی‌تر می‌کند.

مسئول بسیج دانشگاه فرهنگیان گفت: حملات دشمن متناسب با میزان حضور مردم وارد می‌شود یعنی هرچه قدر که ملت حضور پرشوری در بزنگاه‌های مهم داشته باشند بدخواهان ملت نیز از کارهای خود ناامید می‌شوند.

وی درباره شناخت کاندیداهای انتخابات مجلس گفت: یکی از راه ها٬ معرفی معیارهای صحیح است که در رفتار سیاسی رهبر معظم انقلاب هم دیده می‌شود. همه باید بدانند که نسبت به موضوعات اطراف خود مسئول هستند و جمهوریت در کشور یعنی حضور آگاهانه مردم در همه عرصه ها پس هر کسی با شناخت به کاندیداها باید نقش جدی در انتخابات داشته باشد.

صدیقی در پایان گفت: شناخت شاخص‌های معیار و ایفای نقش مسئولانه، برای ایران انتخابات درستی رقم خواهد زد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1061480

وب گردی

وب گردی