دستگیری باند ۴ نفره سارقان داخل خودرو

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی پایتخت از انهدام و دستگیری باند ۴ نفره سرقت داخل خودرو با بیش از ۲۵۰ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ کارآگاه کامیار چهری در تشریح خبر اظهار کرد: بیست و هشتم آذر ماه سال جاری پرونده‌ای به دادخواهی یکی از شهروندان مبنی بر سرقت محتویات داخل خودرو توسط کلانتری ۱۰۶ نامجو جهت رسیدگی تخصصی به پایگاه سوم پلیس آگاهی ارسال شد.

وی افزود: مفاد پرونده حاکی از آن بود که شاکی لوله کش ساختمان است و سارقان حوالی ساعت ۹ شب بیست و هفتم آذر ماه وقتی وی خودروی پرایدش را در خیابان سهروردی برای انجام کاری پارک می‌نماید اقدام به ربودن اموال داخل خودروی ایشان که شامل لوازم و تجهیزات لوله کشی ساختمان بوده با شیوه و شگرد صندوق زنی از خودروی مالباخته کرده است.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی فاتب گفت: پرونده جهت رسیدگی تخصصی به تیم مبارزه با سرقت داخل خودرو پایگاه سوم پلیس آگاهی ارجاع که کارآگاهان در گام اول تحقیقات با بررسی فیلم‌های ضبط شده توسط دوربین‌های مداربسته اطراف محل سرقت متوجه می‌شوند سارقان به صورت ۲ نفره با خودرو تاکسی زرد رنگ اقدام به سرقت کرده اند.

وی با اشاره به اینکه با هماهنگی قضائی و دستور بازپرس شعبه نهم دادسرای ناحیه ۶ تهران مالک خودرو به پایگاه سوم احضار و اعلام داشت در تاریخ فوق به علت فوت یکی از بستگانش در شهرستان بوده و خودرو در حیاط منزل پارک بود است، گفت: در ادامه تحقیقات مشخص شد مالک خودرو فرزندی به هویت محمد ۳۰ ساله داشته که او دارای چندین فقره سابقه کیفری در زمینه سرقت لوازم و محتویات داخل خودرو می‌باشد.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی پایتخت افزود: کارآگاهان با بررسی تصاویر به دست آمده متوجه شدند محمد یکی از سارقان خودروی شاکی است که با اخذ دستور قضائی در تاریخ پانزدهم دی ماه وی در یک عملیات غافلگیرانه در آدرس اتابک دستگیر می‌شود.

وی ادامه داد: محمد که ابتدا منکر هر گونه سرقت بوده که با توجه به شواهد و مدارک موجود لب به اعتراف گشوده و به ۱۸۰ فقره سرقت داخل خودرو معترف و گفت در تعدادی از سرقت‌ها به صورت ۳ نفره با همدستان خود به اسامی رضا ۲۷ ساله و جمشید ۳۱ ساله فعالیت داشته، و اموال مسروقه از طریق این ۲ نفر به مالخران بفروش می رسانده است.

سرهنگ چهری با اشاره به اینکه دستگیری همدستان محمد به صورت ویژه در دستور کار تیم مبارزه با داخل خودرو قرار گرفت و یکم بهمن ماه کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی نسبت به دستگیری رضا در مخفیگاهش اقدام و از وی بخشی از اموال مسروقه شاکی شامل دلر و تعدادی پخش و باند خودرو ضبط شد، بیان داشت: رضا در تحقیقات پلیسی صراحتاًبه سرقت داخل خودرو با همدستی محمد اعتراف و بیان داشت اموال مسروقه را به دوستش حسین ۳۸ ساله می فروخته که با همکاری رضا در همان روز مخفیگاه جمشید و حسین واقع در اتابک شناسایی و با هماهنگی قضائیه هر دو متهم جلب و در بازرسی از منزل متهمان ۴۷ عدد مانتو زنانه و ۵۰ عدد البسه بچگانه و دو عدد کوله پشتی و مقداری مواد مخدر از نوع گل کشف شد.

سرهنگ چهری در پایان گفت: حسین نیز به خرید اموال مسروقه معترف و با تلاش کارآگاهان تاکنون تعداد ۲۵۰ نفر از مالباختگان شناسایی و پرونده آنان به دادسرا ارسال و با دستور بازپرس پرونده متهمان در اختیار تیم مبارزه با سرقت داخل خودرو پایگاه سوم می‌باشند و اقدامات تکمیلی در جهت شناسایی سایر مالباختگان ادامه دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1061517

وب گردی

وب گردی