نشست انتخاباتی با حضور 4 کاندیدا برگزار شد

نشست انتخاباتی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهر بوشهر با حضور 4 نفر از کاندیداهای انتخابات در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهربرگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از بوشهر، سیدمرتضی محمودی نماینده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در هیئت نظارت بر تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاهیان استان بوشهر شامگاه چهارشنبه در مراسم نشست انتخاباتی با بیان اینکه انتخابات پیش رو، یکی از مهم‌ترین مسائل سیاسی کشور و تعیین کننده سرنوشت چهار سال آینده کشور است، گفت: اقتصاد، سیاست و معیشت همگان در گرو انتخابی اصلح قرار دارد.

محمودی با تأکید بر اینکه دانشگاه آزاد اسلامی ستاد انتخاباتی هیچ شخص و جریانی نیست، یادآور شد: نشست انتخاباتی امروز به منظورپرسش و پاسخ دانشجویی و فارغ از هرگونه تبلیغات انتخاباتی است.

نماینده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در هیئت نظارت بر تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاهیان استان بوشهر با بیان اینکه یکی از وظایف دانشگاه، آگاه‌سازی، گفتمان سازی و تربیت سیاسی دانشجویان است، گفت: باید فضا برای شناساندن کاندیدای اصلح به دانشجویان و مردم آماده شود؛ چرا که جامعه دانشگاهی در راهنمایی و آگاه‌سازی اقشار مختلف جامعه مسئول و مکلف هستند.

وی ادامه داد: هم گامی قشر فرهیخته دانشگاهی در کنار مردم عامل ایجاد انگیزه بهتر و جوش و خروش بیشتر خواهد شد.

محمودی با بیان اینکه هر فرد، گروه و نهادی علاوه بر تلاش برای افزایش مشارکت عمومی باید برای بالا بردن قدرت تحلیل سیاسی و بصیرت افزایی نیز تلاش کند، اذعان کرد: باید بیش از هر نکته دغدغه سربلندی نظام و کشور و نیز ارتقای جامعه در همه عرصه‌ها مدنظر باشد.

وی با تأکید بر اینکه حفظ وفاق ملی یک اصل است که باید به آن پایبند بود، تصریح کرد: منویات مقام معظم رهبری در انتخاب اصلح، مهم ترین شاخص است.

نماینده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در هیئت نظارت بر تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاهیان استان بوشهر با تأکید بر اینکه جامعه دانشگاهیان همراه با ملت شریف ایران اسلامی به پای صندوق‌های رای می‌روند، تصریح کرد: مردم عزیزمان باحضور حداکثری در انتخابات دشمنان را برای همیشه مایوس می‌کنند.

در این نشست سیاسی به هر کاندیدا فرصت داده شد تا ضمن معرفی خود و رزومه کاری خود، به تشریح برنامه‌های آتی خود بپردازد و سپس در فضای پرسش و پاسخ، به سوالات دانشجویان و فعالان تشکل های سیاسی پاسخ مناسب و راهکار ارائه دهد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1061531

وب گردی

وب گردی