بسیج اساتید به تبیین بیانیه گام دوم انقلاب توجه ویژه داشته باشد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی گفت: بسیج اساتید باید با برگزاری نشست‌های بصیرتی، هم‌اندیشی و همایش‌ها به تبیین بیانیه گام دوم انقلاب توجه ویژه داشته باشد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، حسین کلانتری در نشست بصیرتی با عنوان «جایگاه مجلس در تراز انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب» که به همت بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی اراک برگزار شد،‌ خواستار برگزاری جلسات بیشتر درباره تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی شد.

وی بیان کرد: باید تلاش کنیم که بیانیه گام دوم انقلاب سریع‌تر وارد فاز اجرایی شود تا مدیران جوان انقلابی جایگزین مدیران سالخورده شوند و فرمان اجرایی را با رهنمودهای مقام معظم رهبری در کشور داشته باشیم.

دبیر هیئت امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی افزود: انتخابات دوم اسفند مجلس شورای اسلامی بهترین فرصت است؛ زیرا این انتخابات به‌عنوان نخستین انتخابات بعد از بیانیه گام دوم انقلاب است که باید پربارتر از گذشته همه ما در آن شرکت کنیم و دانشجویان، کارکنان و دیگر اقشار جامعه را تشویق به حضور کنیم تا مجلسی باطراوت، باانگیزه، جوان و انقلابی تشکیل شود.

کلانتری با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب تأکید کرد: این بیانیه از چند جهت دارای اهمیت است که باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشیم؛ چراکه به مناسبت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی شکل گرفت و به‌عنوان منشور انقلاب از سوی مقام معظم رهبری صادر و ابلاغ شد.

فعالیت‌ها درباره بیانیه گام دوم انقلاب گسترده‌تر شود

به گفته کلانتری، فعالیت‌های خوبی در زمینه‌های مختلف دانشجویی، بسیج اساتید و هم‌اندیشی درباره بیانیه گام دوم در دانشگاه شکل گرفته و اجرایی شده است که این فعالیت‌ها باید گسترده‌تر شود و بسیج اساتید باید در این زمینه با برگزاری نشست‌های بصیرتی، هم‌اندیشی و همایش‌ها به تبیین بیانیه گام دوم انقلاب توجه ویژه داشته باشد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی و واحد اراک تصریح کرد: مخاطب اصلی بیانیه گام دوم انقلاب جوانان هستند، این در حالی است که تقریباً ۳۵ میلیون نفر از جمعیت ایران اسلامی جوان و پرانرژی هستند و پیشروان انقلاب اسلامی و موتور محرکه جامعه به شمار می‌آیند.

کلانتری اضافه کرد: بیانیه گام دوم انقلاب از آن جهت اهمیت دارد که محتوا و مضامین راهبردی و اساسی برای ادامه فرآیند نظام دارد و به‌عنوان منشور انقلاب اسلامی نکات پرمغز و ژرف‌اندیشی در آن دیده شده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی و واحد اراک افزود: این بیانیه بسیار عالمانه، منصفانه و در عین حال جامع و روان است که برای همه اقشار قابل فهم بوده؛ اما در گفتمان‌ها باید به آن توجه ویژه داشته باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1061560

وب گردی

وب گردی