راه‌اندازی رشته مطالعات عالی رادیو تلویزیون در انتظار مجوز وزارت علوم است

رئیس دانشگاه صدا و سیما گفت: این دانشگاه رشته مطالعات عالی رادیو و تلویزیون را در مقطع دکتری از سال 94 در وزارت علوم مورد تصویب کرده است اما متاسفانه تاکنون نتوانسته مجوز لازم را برای راه‌اندازی آن دریافت کند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، شهاب اسفندیاری رئیس دانشگاه صدا و سیما، با اشاره به اینکه راه‌اندازی رشته مطالعات عالی رادیو و تلویزیون در انتظار صدور مجوز از وزارت علوم است، گفت: دانشگاه صدا و سیما در سال ۹۴ رشته مطالعات عالی رادیو تلویزیون را در مقطع دکتری در وزارت علوم مورد تصویب قرار داد. اما طی ۴ سال گذشته متاسفانه نتوانستیم به دلیل نبود استادیار و دانشیار مورد قبول این وزارتخانه مجوز لازم را دریافت کنیم.

وی افزود: در حال حاضر دانشگاه صدا و سیما برای راه‌اندازی رشته مطالعات عالی رادیو و تلویزیون همه شرایط و ضوابط لازم را دارا است. اکنون این دانشگاه دارای استادیار و ۱۰ دانشیار است که می‌تواند به راحتی این رشته تحصیلی را تاسیس کرده و فعالیت کند.

اسفندیاری تصریح کرد: با توجه به اینکه این دانشگاه تمامی ضوابط و قوانین را برای راه‌اندازی و پذیرش دانشجو در مقطع دکترا برای رشته مطالعات عالی رادیو و تلویزیون دارد از وزارت علوم درخواست داریم مجوز نهایی راه‌اندازی این رشته را صادر کرده تا ما بتوانیم در مهر ماه سال آینده دانشجو پذیرش کنیم.

منبع: فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1061623

وب گردی

وب گردی