ژاوی ستاره خط حمله‌اش را از دست داد

السد و ژاوی خودشان را برای لیگ قهرمانانی رؤیایی آماده می‌کردند؛ اما فوریه مرگبار برای این تیم رقم خورد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز:

در نیمه دوم بازی تیم‌های السد و سپاهان، زمانی که حسن الهیدوس به‌خاطر مصدومیت زمین را ترک می‌کرد جشن برد السدی‌ها برابر سپاهان کمی تلخ شد. ژاوی می‌دانست که با اضافه شدن ستاره بخش تهاجمی‌اش به جمع مصدومان کار سختی در بازی‌های آینده دارد؛ اما امروز AFC با حکمی که داد او و تیمش را کاملاً نقره‌داغ کرد.


امروز کنفدراسیون فوتبال آسیا بغداد بونجاح ستاره الجزایری خط حمله این تیم را به خاطر مسائل مربوط به بازی نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا دو ماه از حضور در مسابقات محروم کرد. بغداد بونجاح بعد از بازی برابر الهلال در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان که به شکست چهار بر یک السد انجامید، در مصاحبه‌ای گفت: "ظلم بزرگی از سوی داور به السد شد. این بازی بزرگ یک داور بزرگ و با شخصیت قوی می‌خواست." او همچنین گفته بود که برای بازی‌های لیگ قهرمانان در مرحله نیمه‌نهایی باید از سیستم کمک‌داور ویدیویی استفاده شود.

این محرومیت می‌تواند ضربه مهلکی به السد باشد که پیش از الهیدوس، سالم الحاجری و علی اسد را هم از دست داده بود.

فوریه مرگبار السد

این تیم در ابتدای ماه فوریه (اواسط بهمن) سالم الحاجری هافبکش را به‌خاطر مصدومیت از ناحیه آشیل از دست داد.

در دهم فوریه علی اسد هافبک دفاعی این تیم مصدوم شد.

هجدهم فوریه و در بازی با سپاهان حسن الهیدوس کاپیتان ملی‌پوش این تیم دچار مصدومیت شدید شد.

٢٠ فوریه هم خبر محرومیت دو ماهه بغداد بونجاح اعلام شد. مهاجم الجزایری بعد از بازی مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان برابر الهلال با گذاشتن یک استوری جنجالی درباره احمد الکاف داور عمانی، حالا با این حکم انضباطی مواجه شده است.


با نبود بونجاح در این دو ماه، السد دو بازی مهم در لیگ قهرمانان برابر العین امارات دارد و شاید این بهترین فرصت برای سپاهان و النصر باشد که بتوانند از این شرایط السد استفاده کنند. ژاوی در این لیگ قهرمانان عبدالکریم حسن مدافع چپ تیم ملی قطر و بهترین بازیکن سال گذشته آسیا را نیز در اختیار ندارد و این امر می‌تواند کارش را برای رسیدن به رؤیاهایش در لیگ قهرمانان دشوار کند.

کد خبر: 1061626

وب گردی

وب گردی