رونمایی از پنالتی زن جدید استقلال

کادرفنی استقلال قصد دارد در بازی‌های آینده، از مطهری به عنوان پنالتی زن اول استفاده کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، در حالی که تیم فوتبال استقلال در اواخر نیمه دوم بازی با الاهلی در لیگ قهرمانان آسیا، صاحب یک ضربه پنالتی شد و وریا غفوری می توانست با گل کردن این توپ، بازی را برای آبی پوشان به تساوی بکشاند، دروازه بان الاهلی موفق شد پنالتی کاپیتان استقلال را مهار کند تا برتری تیمش پابرجا بماند.

در نهایت این بازی با پیروزی ۱_۲ تیم عربستانی به پایان رسید تا حسرت گل نشدن این پنالتی بر دل آبی پوشان و به ویژه کاپیتان پرتلاش این تیم باقی بماند.

استقلالی‌ها در سال جاری ۷ پنالتی به دست آورده اند و تنها در گل کردن یکی از آن‌ها موفق بوده اند که به گل غفوری از روی نقطه پنالتی به سایپا باز می‌گردد.

دیگر پنالتی‌های استقلال توسط غفوری (۲ بار)، پاتوسی، کریمی، اسماعیلی و تبریزی از دست رفته که این آمار نشان دهنده ضعف استقلال در به گل تبدیل کردن این موقعیت مناسب گلزنی است.

اکنون گفته می‌شود کادرفنی استقلال پس از ناکامی‌های اخیر، قصد دارند از این به بعد پنالتی‌های تیمشان را بهامیر ارسلان مطهری که در بازی‌های گذشته آمار گلزنی فوق العاده‌ای برجا گذاشته بدهند.

مطهری در غیاب قائدی و دیاباته به خوبی نقش یک مهاجم گلزن را در خط حمله آبی پوشان ایفا کرده و باید دید عملکرد این مهاجم فرصت طلب در ضربات پنالتی چگونه خواهد بود.

کد خبر: 1061634

وب گردی

وب گردی