حریفان  ایران در کشتی آزاد قهرمانی آسیا مشخص شدند

سی و سومین دوره رقابت‌های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی آسیا از فردا در شهر دهلی‌نو آغاز می‌شود و قرعه‌کشی این مسابقات امروز برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز

و به نقل از سایت فدراسیون کشتی، در روز نخست رقابت‌های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی آسیا، مسابقات اوزان 57، 65، 70، 79 و 97 کیلوگرم و در روز دوم (یکشنبه) رقابت‌های اوزان 61، 74، 86، 92 و 125 کیلوگرم برگزار می‌شود.

قرعه کشی این مسابقات عصر امروز برگزار شد که نتایج آن به شرح زیر است:

در وزن 57 کیلوگرم علیرضا سرلک در دور اول با چیا وی چویو از چین تایپه کشتی می‌گیرد و در صورت پیروزی در این دیدار در دور دوم با برنده مبارزه میان الزیداوی از عراق و نوراسلام سانایف دارنده مدال نقره و برنز جهان از قزاقستان مصاف می‌دهد. در این وزن 11 نفر شرکت کرده‌اند.

در وزن 61 کیلوگرم که 13 نفر حضور دارند، مجید داستان در دور نخست به مصاف گامبایار نامسرای از مغولستان می‌رود و در صورت گذر از این حریف در دور بعد با برنده کشتی میان نوربولات عبدالعلیف از قزاقستان و اولوبک ژولدوشبیکوف دارنده مدال طلای زیر 23 سال جهان از قرقیزستان مبارزه می‌کند.

در وزن 65 کیلوگرم امیرحسین مقصودی در دور اول با نورگازی عبدالرزاکوف از قرقیزستان سرشاخ می‌شود و در صورت شکست این کشتی‌گیر در دور دوم به مصاف برنده مبارزه میان حسین الازانی از یمن و یایو چانگ از چین تایپه می‌رود در این وزن 14 کشتی گیر حضور دارند.

در وزن 70 کیلوگرم که 9 نفر شرکت کرده‌اند، امیرحسین حسینی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با میژان آشیروف دارنده مدال برنز آسیا از قزاقستان کشتی می‌گیرد و در صورت غلبه بر این کشتی گیر در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده ناوین از هند و تائه جین جئون از کره جنوبی می‌رود.

در وزن 74 کیلوگرم مصطفی حسین خانی در دور نخست با بکجان ژامبولوف از قرقیزستان کشتی می‌گیرد و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد به مصاف برنده جیتیندر از هند و چامنامجان از تایلند می‌رود. در این وزن 12 نفر حضور دارند.

در وزن 79 کیلوگرم که 8 شرکت کننده دارد، علی سوادکوهی در دور اول به مصاف سهراب شریپوف از ازبکستان می‌رود و در صورت غلبه بر این حریف در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی با برنده کشتی میان گلیمجان یوسربایف دارنده مدال برنز آسیا از قزاقستان و ارسلان بوداژاپوف از قرقیزستان کشتی خواهد گرفت.

در وزن 86 کیلوگرم احمد بذری پس از استراحت در دور اول در دور دوم با عظمت دولت بیکوف دارنده مدال نقره آسیا از قزاقستان کشتی می‌گیرد و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده کشتی میان عیسی شاپیف از ازبکستان و بهادر کودیروف از تاجیکستان می رود. در این وزن 9 نفر حضور دارند.

در وزن 92 کیلوگرم که 8 نفر حضور دارند محمدجواد ابراهیمی در دور نخست به مصاف ایلیسخان چیلایف از قزاقستان می‌رود و در صورت پیروزی در این دیدار در دور دوم و در مرحله نیمه نهایی با برنده کشتی میان آجی نیاز صفرنیازاف از ازبکستان و سومور از هند مبارزه می‌کند.

در وزن 97 کیلوگرم مجتبی گلیج در دور اول با اولزیسایخان باسانتسوجت از مغولستان مبارزه می‌کند و در صورت پیروزی بر این حریف در دور دوم به مصاف برنده دیدار میان علیشیر یرگالی دارنده مدال برنز آسیا از قزاقستان و مخسود ویسالوف از ازبکستان می رود. در این وزن 11 نفر شرکت کرده‌اند.

در وزن 125 کیلوگرم که 12 نفر حضور دارند پرویزهادی در دور اول با عمر سارم از سوریه مصاف می دهد و در صورت پیروزی در این کشتی در دور بعد به مصاف برنده کشتی میان الزوباید از عراق و آیال لازاریف قهرمان آسیا از قرقیزستان می‌رود.

بر اساس برنامه رقابت‌های مقدماتی از ساعت 9:30 تا 12:30 و مسابقات رده بندی و فینال از ساعت 16 تا 19 به وقت ایران برگزار می‌شود.

کد خبر: 1061638

وب گردی

وب گردی