جلسه وزارت علوم برای اقدام درباره کرونا تشکیل شد

جلسه ستاد شورای سلامت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، با هدف بررسی راهکارهای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا و اقدامات مؤثر در مقابله با آن در ستاد وزارت عتف و دانشگاه‌ها تشکیل شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، جلسه ستاد شورای سلامت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، با هدف بررسی راهکارهای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا و اقدامات موثر در مقابله با آن در ستاد وزارت عتف و دانشگاه‌ها تشکیل شد.

محمدتقی نظرپور معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم در این جلسه با بیان اینکه از چند هفته گذشته اقدامات پیشگیرانه و مراقبتی خوبی در مواجهه و مقابله با این بیماری در وزارت علوم انجام شده است، اظهار کرد: آنچه در این فضا خیلی مهم به نظر می‌رسد ایجاد جو روانی آرام و پرهیز از ترس و واهمه است که در این بین باید با اطلاع‌رسانی دقیق و به‌هنگام و درست در سطح وزارت و دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور درباره اقدامات و برنامه‌ها و پیام‌های بهداشتی و مراقبتی عمل کنیم.

نظرپور با اشاره به تجهیز مناسب مرکز بهداشت و اطلاع‌رسانی برای خدمت‌رسانی به مراجعین و کمک گرفتن از نهادهای مختلف و مرتبط تأکید کرد: اکنون ظرفیت خوبی را در مرکز بهداشت وزارت عتف داریم که در شرایط عادی و خاص می‌تواند با سرعت و کیفیت ارائه خدمت کند.

در ادامه این جلسه ابراهیم سرمشقی مدیر مرکز بهداشت وزارت علوم به تشریح شرایط کلی مرتبط با بیماری کرونا پرداخت و آمادگی این مرکز برای خدمت‌رسانی به همکاران را اعلام کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1061655

وب گردی

وب گردی