ابلاغ دستورالعمل بهداشتی برای مقابله با کرونا در کنکور دکتری ۹۹

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: دستورالعمل بهداشتی برای مقابله با کرونا ویروس در حال تهیه است و به همه حوزه‌های کنکور دکتری تخصصی سال ۹۹ ابلاغ می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، ابراهیم خدایی درباره دستورالعمل‌های بهداشتی برای مقابله با کرونا در آزمون دکتری تخصصی سال 99 اظهار کرد: با توجه به برگزاری کنکور دکتری تخصصی نیمه‌متمرکز سال ۹۹ جمعه ۹ اسفند ۹۹ دستورالعمل بهداشتی برای مقابله با کرونا ویروس به همه حوزه‌های امتحانی ابلاغ می‌شود.

وی افزود: این دستورالعمل در برگه راهنما به اطلاع همگان می‌رسد و تمامی داوطلبان، عوامل اجرایی و کارکنان مراکزی که حوزه‌های امتحانی کنکور دکتری ۹۹ هستند ملزم به رعایت آن هستند.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: این دستورالعمل بهداشتی با هماهنگی وزارت بهداشت تهیه می‌شود و جزئیات آن در برگه راهنمای آزمون اطلاع‌رسانی می‌شود.

گفتنی است، آزمون ورودی دوره دکتری (Ph.D) نیمه‌متمرکز سال ۱۳۹۹ جمعه ۹ اسفند ۹۸ در ۲۴۴ رشته امتحانی، ۱۰۳ حوزه امتحانی و ۶۰ شهرستان برگزار می‌شود.

در آزمون ورودی دوره دکتری (Ph.D) نیمه متمرکز سال ۱۳۹۹ تعداد ۱۷۷ هزار و ۲۶۱ نفر ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۷۷ هزار و ۸۸۱ نفر زن و ۹۹ هزار و ۳۸۰ نفر مرد هستند.

داوطلبان می‌توانند از سه‌شنبه ششم اسفند تا پنجشنبه هشتم اسفند به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای (نام خانوادگی و نام، کد ملی و تاریخ تولد) یا اطلاعات ثبت نامی (شماره پرونده و کد پیگیری) از کارت شرکت در آزمون پرینت تهیه کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1061667

وب گردی

وب گردی