ماحصل وظیفه و مأموریت دانشگاه، خدمت رسانی به مردم باشد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با تأکید بر اینکه باید ماحصل وظیفه و مأموریت دانشگاه، خدمت رسانی به مردم باشد، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در مسیر مطالبات رهبری در چارچوب سند دانشگاه اسلامی است

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از بوشهر، اسماعیل عبدالهی دبیر هیأت امناء و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان و واحد بوشهر در جلسه تکریم و معارفه مسئول بسیج دانشجویی شهید مفتح دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر با بیان اینکه بسیج دیگر یک نیروی رزمی نیست، گفت: بسیج با رویکرد جدید خود به خوبی پاسخگوی نیازهای جامعه است.

عبدالهی با بیان اینکه توان دانش بنیان و تحلیل علمی بسیج با حضور نیروهای ارزشی و جوان بسیار مطلوب و نافذ است، اظهار کرد: بحمداله توانمندی ها و ظرفیت های متعددی در سایه رویکرد جدید بسیج ایجاد شده است که بهره مندی از آنان برای همگان یک امر لازم و راهگشاست.

این مسئول با تأکید بر اینکه بسیج در دانشگاه آزاد اسلامی بسیار مورد استقبال و مشورت است، توضیح داد: اعضای بسیج دانشجویی در بسیاری از جلسات دانشگاه حضوری فعال داشته و دانشگاه نیز مطالبات جدی از این نیروی متفکر و کارآمد دارد.

دبیر هیأت امناء دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به برنامه های علمی و دانش بنیان بسیج، حمایت و تعالی این مجموعه پربرکت را از برنامه های محوری دانشگاه آزاد اسلامی برشمرد و ادامه داد: انتظار است این ظرفیت سازنده و اثرگذار با برنامه ریزی دقیق تر، بیش از گذشته فعال و در عرصه های مختلف حضوری اثرگذار داشته باشد.

عبدالهی با تأکید بر اینکه دانشگاه آزاد اسلامی در دوره جدید مدیریت خود به برکت نفس قدسی رهبر معظم انقلاب، پوست اندازی را آغاز کرده و امور در این دانشگاه بر مبنای اسناد فاخر نظام در حال پیگیری و انجام است، توضیح داد: دانشگاه آزاد اسلامی در مسیر تحول قرار گرفته و تمامی بخش های دانشگاه در چارچوب سند دانشگاه اسلامی در حال حرکت و فعالیت هستند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه دانشگاه در ریلی قرار گرفته که در مسیر مطالبات رهبری و مردم است، تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی با اهتمام جدی خود را مسئول تحقق این مطالبات دانسته و معتقد است تحقق این سند مستلزم کارهای بزرگ و تحولات بنیادین است.

وی با تأکید بر اینکه تحول و تغییر رویه، مستلزم ذهنیت سازی و توانمندسازی دانشگاه در تمامی عرصه هاست، خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاهی مردمی، جهادی و انقلابی است که با حضور بیش از نیمی از اعضاء هیأت علمی کشور، بیشترین تعداد دانشجو، حضور در عرصه های پزشکی و فعالیت در نظام آموزش و پرورش، به خوبی در حال ادای سهم خود در مدیریت علمی کشور، اشتغال جامعه و ترسیم آینده مطلوب جوانان است.

عبدالهی با تأکید بر اینکه دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با تمامی نهادهای انقلابی و مردمی در تعامل است، عنوان کرد: معتقدیم با گسترش تعاملات، پیشرفت دانشگاه حاصل شده و از قبل این تعاملات و پیشرفت، می توان خدمات شایسته تری به مردم و کشور ارائه داد.

دبیر هیأت امناء دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه باید ماحصل وظیفه و مأموریت دانشگاه، خدمت رسانی به مردم باشد، اذعان کرد: امید است با توانمند شدن تمامی ارکان دانشگاه به ویژه بسیج دانشجویی و دانشجویان، ظرفیت های متعدد و پای کار دانشگاه در راستای رفع چالش های جامعه قرار گیرند.

تحول بر مینای اهداف انقلاب، نقطه اشتراک بسیج و دانشگاه آزاد اسلامی

عبدالرضا حکیمی مسئول بسیج دانشجویی ناحیه عمار بوشهر در این مراسم با بیان اینکه نقاط مشترک کاری بسیاری میان بسیج و دانشگاه آزاد اسلامی وجود دارد، تشریح کرد: اساسی ترین نقطه اشتراک، تحول در امور بر مبنای اهداف انقلاب اسلامی ایران است.

حکیمی ادامه داد: مسئله محوری و حل مسائل نظام و انقلاب از دیگر مسائل مشترک کاری دانشگاه و بسیج است.

انتهای پیام /

کد خبر: 1061670

وب گردی

وب گردی