ارائه کارگاه‌های سه روزه نانوفناوری پزشکی و میکروب شناسی

شرکت‌های «نانو داروی طب نوین لوتوس» و «نهال دارو پیشرو» با مشارکت دانشگاه آزاد اسلامی به برگزاری کارگاه سه روزه در زمینه نانوفناوری پزشکی و میکروب شناسی اقدام کرد.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، کارگاه‌های 3 روزه میکروب‌شناسی، 5 تا 7 اسفند و نانوفناوری پزشکی 12 تا 14 اسفند با ارائه گواهی انگلیسی مورد تایید دانشگاه علوم پزشکی تبریز و دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود. مدرک ارائه شده در این کارگاه‌ها قابل ارائه به مراکز پژوهشی و دانشگاه‌های خارجی و داخلی است.

تمامی دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته‌های پزشکی، داروسازی، دام پزشکی، همه گرایش‌های زیست شناسی، بیوتکنولوژی، نانوفناوری، متقاضیان ادامه تحصیل در خارج از کشور و یا دانشگاه‌های داخلی می‌توانند برای تقویت رزومه و افزایش مهارت فردی در این دوره‌ها شرکت کنند.
این مدرک دارای ویژگی‌های کد و امتیاز پژوهشی، پنجاه درصد تخفیف اعضای پارک علم و فناوری، برگزاری عملی کارگاه و اسکان و پذیرایی رایگان است.

کارگاه‌های سه روزه نانوفناوری پزشکی و میکروب شناسی توسط شرکت «نانو داروی طب نوین لوتوس» و «نهال دارو پیشرو» و مشارکت دانشگاه علوم پزشکی تبریز، مرکز تحقیقات نانو فناوری صنعتی دانشگاه آزاد اسلامی و پارک علم، فناوری آذربایجان شرقی و مرکز رشد واحدهای دارویی دانشگاه علوم پزشکی در دانشگاه آزاد اسلامی تبریز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1061678

وب گردی

وب گردی