مهلت ثبت‌نام عتبات دانشگاهیان امروز به پایان می‌رسد

بیست‌ودومین دوره ثبت نام اعزام دانشگاهیان به عتبات امروز شنبه سوم اسفندماه به پایان می‌رسد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، حجت‌الاسلام مرتضی مطهری‌پور درباره اعزام دانشجویان به عتبات در سال جاری اظهار کرد: مراسم قرعه‌کشی اعزام دانشجویان پنجم اسفندماه انجام می‌شود. با هماهنگی صورت گرفته اعزام کاروان‌ها از ۱۸ اسفندماه مصادف با ۱۳ رجب آغاز می‌شود و تا ۲۷ فروردین‌ماه سال ۹۹ ادامه دارد.

وی در مورد ظرفیت اعزام دانشجویان به عتبات گفت: در این دوره با توجه به تأخیر در اعزام و فرصت اندک، برنامه‌ریزی برای ۱۵۰ کاروان با ظرفیت 6 هزار نفر انجام شده که در این راستا ۱۱۰ کاروان هوایی و ۴۰ کاروان زمینی اعزام خواهند شد

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان خاطرنشان کرد: هزینه سفر برای کاروان‌های زمینی دو میلیون تومان و کاروان‌های هوایی چهار میلیون تومان خواهد بود. طبق هماهنگی‌هایی که با بانک‌ها صورت گرفته، یک و نیم میلیون تومان وام به کاروان‌های زمینی و دو میلیون تومان به کاروان‌های هوایی پرداخت می‌شود.

مطهری‌پور بیان کرد: سال گذشته تعداد ۶۷ هزار و ۵۰۰ متقاضی برای عتبات دانشجویی ثبت نام کردند که حدود ۱۰ هزار نفر آنها اعزام شدند. با توجه به شرایط کنونی عراق، تمهیدات امنیتی برای اعزام‌های امسال نیز اندیشیده شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1061680

وب گردی

وب گردی