مرگ عابر پیاده با بی  احتیاطی  راننده پژو 206/حادثه در ایستگاه اتوبوس

رئیس اداره تصادفات پلیس پایتخت از فوت عابر پیاده بر اثر بی توجهی راننده ۲۰۶ در محل حادثه خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ احسان مؤمنی گفت: ساعت ۱۲:۳۰ ظهر دیروز در مسیر جنوب به شمال بزرگراه آیت الله سعیدی بعد از پل سروری روبروی خیابان متین یک دستگاه سواری ۲۰۶ به علت عدم توجه به جلو به شدت با یک نفر عابر پیاده حدوداً ۳۰ ساله که در ایستگاه اتوبوس منتظر رسیدن اتوبوس بوده به شدت برخورد می‌کند.

رئیس اداره تصادفات پلیس پایتخت با بیان اینکه سرعت زیاد نیز در این حادثه مزید بر علت عدم توانایی راننده در کنترل خودرو بوده، گفت: سرعت زیاد این سواری باعث شده تا راننده دیگر نتواند خودروی خود را کنترل کرده و در مواجه با عابر دیگر کاری از دستش برنیامده و چون زمانی برای ترمز کردن و ایست کامل نداشته است با عابر پیاده به شدت برخورد می‌کند.

وی افزود: در اثر شدت ضربه عابر پیاده که مردی حدوداً ۳۰ ساله بود در محل حادثه فوت می‌کند.

این مقام انتظامی گفت: بلافاصله پس از دریافت این خبر تیم کارشناسی منطقه ۱۸ پلیس راهور پایتخت، در محل حادثه حاضر شدند و با ایمن سازی محدوده تصادف برای جلوگیری از تکرار حوادث ناگوار به بررسی علل و عوامل این تصادف پرداختند.

مؤمنی گفت: به همین علت، در این محدوده شاهد بار سنگین ترافیک بودیم که با تلاش همکاران و خارج کردن این وسیله از موقعیت تصادف بار ترافیکی کاهش یافت و ترافیک به وضعیت قبل بازگشت.

سرهنگ مؤمنی به رانندگان توصیه کرد: تمام حواس راننده حین رانندگی می‌بایست معطوف به رانندگی کردن باشد و طبق قوانین خوردن و آشامیدن، سیگار کشیدن صحبت با تلفن همراه ممنوع می‌باشد و رانندگان گرامی کاملاً باید به جلو توجه کافی داشته باشند تا بتوانند رانندگی ایمن و بدون حادثه‌ای داشته باشند.

مهر

انتهای پیام/

کد خبر: 1061683

وب گردی

وب گردی