از پیروزی اینتر با درخشش اریکسن تا ریخت و پاش سیتی برای لغو محرومیت لیگ قهرمانان

با بسته فوتبال خارجی ایسکانیوز از دنیای ورزش بین الملل همراه با ما باشید.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، حجم اخبار ورزش بین الملل بسیار زیاد است و دنبال کردن آنها عملا برای علاقه مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در پروه ورزشی ایسکانیوز، می کوشیم تا با گلچین کردن اخبار ورزش بین الملل، به شما این فرصت را بدهیم تا در وقت خود صرفه جویی کنید. در بسته اخبار ورزش بین الملل ایسکانیوز بخوانید:

کلوب بروژ ۱ - ۱یونایتد؛ کار صعود به اولدترافورد کشید

شب گذشته، دیدار دو تیم کلوب بروژ و منچستر یونایتد در نهایت با تساوی ۱-۱ به پایان رسید تا کار به بازی برگشت کشیده شود.

لودوگورتس ۰ - ۲ اینتر؛ پیروزی با طعم درخشش اریکسن

اینتر که بعد از سوم شدن در مرحله گروهی چمپیونزلیگ، به رقابت‌های لیگ اروپا راه یافته بود شب گذشته در چارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات مهمان لودوگورتس بود و در نهایت موفق شد با نتیجه ۲-۰ حریف خود را شکست دهد تا نیمی از راه صعود را طی کرده باشد.

انتقاد ریوالدو از خرید جدید بارسلونا

ریوالدو، اسطوره بارسلونا، از خرید جدید این باشگاه انتقاد کرد.

باشگاه بارسلونا بعد از مصدومیت طولانی مدت عثمان دمبله، در نهایت روز گذشته موفق به جذب جانشینی برای او شد. مارتین برایثویت، ستاره دانمارکی و ۲۸ ساله لگانس، دیروز به شکل رسمی به بلوگرانا پیوست.

نیمار: نگران نباشید، امسال کارناوال نمی روم!

نیمار، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن نسبت به بدبینی های همیشگی نسبت به خودش پاسخ داد.

مصدومیت های عجیب و مشابه در یک مقطع زمانی خاص در طول سال های اخیر، باعث شده همیشه تردیدهایی نسبت به تعهد نیمار وجود داشته باشد. برخی معتقدند او هر سال و هنگام نزدیک شدن به تولد خواهرش و البته کارناوال های برزیل، یا خودش را به مصدومیت زده و یا تعمدی کارت می گیرد که در آن مقطع قادر به سفر به برزیل بوده و در این مراسم شرکت کند.

بایرن 3-2 پادربورن: گل سه امتیازی لواندوفسکی

بایرن مونیخ در اولین دیدار از هفته بیست سوم بوندس لیگا موفق شد با نتیجه 3-2 پادربورن را شکست بدهد.

باواریایی ها که در دیدار رفت هم مقابل پادربورن کار سختی داشتند و در نهایت با نتیجه 3-2 پیروز شده بودند، در دیدار امشب هم با گل دقیقه 88 روبرت لواندوفسکی توانستند به سه امتیاز دست پیدا کنند.

گواردیولا: اسم رئال و بارسا وحشت ایجاد می کند!

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی مدعی شد علاقه تیم های بزرگ به رحیم استرلینگ طبیعی است.

بعد از انتشار خبر دو ساله محرومیت سیتی از لگ قهرمانان، دوباره شایعاتی در مورد علاقه رئال مادرید به جذب رحیم استرلینگ شنیده شد. این ستاره انگلیسی دیروز در مصاحبه ای به این شایعات دامن زد، اما گواردیولا تاکید کرد تردیدی نسبت به تعهد بالای این بازیکن ندارد.

اعجوبه ای که پیشنهاد رئال مادرید را هم رد کرد!

ماه های آتی می توانند بزرگ ترین اتفاقات را برای یولیان ناگلزمان رقم بزنند. لایپزیش تحت هدایت او در رتبه دوم جدول بوندسلیگا قرار داشته و از امیدهای قهرمانی به شمار می آید. همچنین این باشگاه نوپا با برتری در دیدار رفت مقابل تاتنهام در لندن، حالا بخت زیادی برای صعود به جمع هشت تیم برتر لیگ قهرمانان دارد. دو دهه پیش، ژوزه مورینیو سرمربی پیشرو و نوآور دنیای فوتبال بود و حالا این سرمربی پرتغالی راند اول را به یولیان ناگلزمان، آینده دنیای مربیگری واگذار کرده است. بسیاری ناگلزمان را سرمربی احتمالی بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان در آینده می دانند؛ سرمربی جوانی که همین اخیرا و در سن 32 سالگی پیشنهاد رئال مادرید را رد کرده و مدعی شد چنین قدم بزرگی در این سن شاید برایش زود باشد.

ریخت و پاش سیتی برای لغو محرومیت لیگ قهرمانان!

منچسترسیتی تلاشی همه جانبه برای لغو محرومیت دو ساله یوفا را آغاز کرده است.

هفته گذشته یوفا در تصمیمی شوکه کننده اعلام کرد منچسترسیتی به دلیل عدم شفافیت در مسائل مالی به مدت دو فصل از حضور در لیگ قهرمانان محروم شده و 30 میلیون یورو نیز جریمه خواهد شد. پپ گواردیولا، سرمربی سیتی بلافاصله مدعی شد این باشگاه درخواست تجدیدنظر داده و ایمان دارد این رای ملغی خواهد شد. سیتیزن ها قصد دارند از یوفا به CAS شکایت کنند و حالا برای برآورده کردن این هدف دست به استخدام وکیلی مشهور زده اند.

تاتنهام 0-1 لایپزیش: "بچه مورینیو"، مورینیو را برد

تاتنهام در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با یک گل مغلوب لایپزیش شد.

شاگردان ژوزه مورینیو که میزبان تیم آلمانی لایپزیش بودند، در نهایت با تک گل تیمو ورنر از روی نقطه پنالتی مغلوب شدند.

آتالانتا 4-1 والنسیا: حماسه ایتالیایی ادامه دارد

آتالانتا در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان با نتیجه 4-1 والنسیا را شکست داد.

شاگردان جانپیرو گاسپرینی که در اولین حضورشان در رقابت های لیگ قهرمانان توانستند به مرحله حذفی راه پیدا کنند.، با پیروزی در دیدار دیشب، اکنون شانس زیادی برای صعود به جمع 8 تیم پایانی دارند.

کد خبر: 1061694

وب گردی

وب گردی