افزایش قیمت بلیت اتوبوس‌های نوروزی

وزیر راه و شهرسازی درباره تردد کامیون‌های ایرانی به عراق گفت: همه این شرایط نیاز به هماهنگی دارد و باید در این حوزه وزارت صمت و اتاق بازرگانی هماهنگی‌ها را انجام دهند.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، محمد اسلامی در حاشیه نمایشگاه رونق تولید که به همت قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا در حال برگزاری است در جمع خبرنگاران درباره تردد کامیون‌ها بین مرز ایران و عراق و ورود کامیون‌های ایرانی به عراق گفت: همه این شرایط نیازمند هماهنگی است و وزارت صنعت معدن و تجارت و اتاق بازرگانی ایران باید این هماهنگی را انجام دهد.

بنابر این گزارش پیش از این کشور عراق پس از اعلام شیوع محدود کرونا در کشور ایران اعلام کرده بود که ورود کامیون‌های ایرانی به این کشور فعلا متوقف است.

افزایش قیمت بلیت اتوبوس‌های نوروزی

وزیر راه و شهرسازی درباره افزایش قیمت بلیت اتوبوس‌های نوروزی گفت: نظیر سال‌های گذشته قیمت بلیت اتوبوس از 25 اسفند ماه تا پایان تعطیلات نوروزی افزایش می‌یابد و سپس به قیمت قبلی برمی‌گردد.

اسلامی در مورد پروازهای هواپیمای ماهان به کشور چین توضیح داد:‌ پروازهای مسافری ماهان به چین به همان تعداد که دولت مصوب کرده بود، انجام شد و تعدادی پرواز باری برای جابجای کالای ضروری با تائید وزارت بهداشت برقرار شد.

وی درباره حجم قرارداد ذوب‌آهن و قرارگاه خاتم برای تولید ریل میلی گفت: خط آهن چابهار- زاهدان 60 هزار تن ریل نیاز دارد که امروز قرارداد 5 هزار تن ریل میلی با ذوب‌آهن امضا شد و مابقی هم تامین می‌شود.

وزیر راه و شهرسازی همچنین در پاسخ به سؤال خبرنگاری درباره ابهامات شرکت تهاتر ایرانیان برای عرضه مصالح ساختمانی با قیمت کمتر گفت:‌ این شرکت نیست بلکه بازار است و به شخص تعلق ندارد، بازار تهاتر ایرانیان سامانه‌ای است که همه تولید کننده‌ها تولید و مصالح خود را در آن عرضه می‌کنند.

اسلامی ادامه داد: تبادل کالا در قالب معاهد در این سازوکار تسهیل می‌شود و این یک سیستم است نه شرکتی که در اختیار شخص باشد.

فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1061700

وب گردی

وب گردی