استکی: تیم ما با رادولوویچ شرایط بهتری پیدا کرده است

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان تأکید کرد این تیم در دیدار مقابل استقلال با هدف کسب سه امتیاز در میدان حاضر خواهد شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، حسن استکی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل استقلال در هفته بیستم لیگ برتر اظهار داشت: آقای رادولوویچ کسالت داشت و در نشست خبری حاضر نشد. بازی با استقلال از نظر فنی شرایط خاصی دارد و بازیکنانی که مقابل استقلال و پرسپولیس انگیزه دارند. تیم ما با آمدن مربی جدید شرایط بهتری پیدا کرده است و روز به روز بهتر می‌شود.

وی در ادامه افزود: به قول رادولوویچ‌ ما فقط برای سه امتیاز آمده‌ایم. مهران درخشان‌مهر و هادی محمدی مصدومان ما هستند.

مربی تیم ذوب‌آهن درباره حضور تماشاگران استقلال در این بازی نیز گفت: تجربه ثابت کرده است تماشاگران میزبان 10 الی 15 درصد روی بازی بیشتر تأثیر ندارد. برخی اوقات هم تیم‌ها شرایطی در جدول دارند که حضور تماشاگر برای آنها هم استرس‌زاست. هر چند حضور تماشاگران در تیم ما انگیزه ایجاد می‌کند.

استکی درباره اینکه ارسلان مطهری در نیم‌فصل اول برای ذوب‌آهن توپ زده، ولی الان در استقلال بازی می‌کند, اظهار داشت: ارسلان بازیکن خیلی خوبی است و نزدیک به دو سال در ذوب‌آهن حضور داشته است. همین عامل باعث شده تا بازیکنان و مدافعان ما او را به خوبی بشناسند و می‌دانند که مدل بازی او به چه صورت است و در چه شرایطی به دروازه نزدیک می‌شود.

وی در مورد اینکه رادولوویچ در یک مصاحبه عنوان کرده بود سخت‌ترین دوران مربیگری خودش را پشت سر می‌گذارد و با توجه به این اظهارنظر آیا این مربی از وضعیت باشگاه ذوب‌آهن رضایت دارد یا خیر، گفت: این مربی به تازگی به ایران آمده است و آشنایی با بازیکنان ایرانی ندارد. در نیم‌فصل هم فقط دو سه بازیکن جدید می‌توانستیم جذب کنیم. الان هم هر چقدر زمان پیش رفته و رادولوویچ شناخت بیشتری پیدا کرد، متوجه شد ما شرایط خوبی داریم. الان هم بازیکنان را شناخته است و ان‌شاءالله در ادامه بهتر هم خواهیم شد.

کد خبر: 1061718

وب گردی

وب گردی