معرفی ظرفیت‌های دانشگاه آزاد اردبیل به دانش‌آموزان ترکیه‌ای

سرپرست دفتر جذب دانشجویان غیر ایرانی دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل از سفر نمایندگان این واحد به کشور ترکیه خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، طه پیام سرپرست دفتر جذب دانشجویان غیرایرانی واحد اردبیل گفت: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل به همراه رئیس کمیته حوزه ترکیه این واحد با هماهنگی اتحادیه جوانان ترکیه عازم این کشور شدند.

سرپرست دفتر جذب دانشجویان غیر ایرانی دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل افزود: هدف از این سفر شرکت در اجتماع دانش آموزان پای کنکور ترکیه است که در آن حداقل 500 دانش آموز نخبه از سراسر کشور ترکیه گرد هم می‌آیند.

وی ادامه داد: در این گردهمایی، اسحاق رسولی به همراه سایر روسای دانشگاه‌های معتبر جهان به معرفی دانشگاه خود خواهد پرداخت تا دانش آموزان و والدین آنها با رشته ها و امکانات دانشگاه آشنا شوند.

عضو هیات علمی واحد اردبیل خاطرنشان کرد: در این سفر نمایندگان دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل پس از دیدار با سفیر ایران در ترکیه با روسای دانشگاههای آنکارا، قاضی، علوم اجتماعی و ایلدیریم دیدار رسمی خواهند داشت تا اقدامات لازم در خصوص گسترش همکاری ها ،روابط علمی و دانشگاهی انجام پذیرد.

پیام افزود: همزمان با حضور نمایندگان واحد اردبیل در آنکارا، کلیپ 40 دقیقه معرفی واحد اردبیل از شبکه تلویزیونی Ulusal پخش خواهد شد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1061722

وب گردی

وب گردی