برخورد شدید سه خودرو در بزرگراه اشرفی  اصفهانی

برخورد شدید سه دستگاه خودرو سواری با یکدیگر در بزرگراه اشرفی اصفهانی، مصدومیت سه سرنشین را به همراه داشت.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، رانندگان خودروهایی که شب گذشته در بزرگراه شهید اشرفی اصفهانی در حال حرکت بودند با وقوع این حادثه بلافاصله آن را به سامانه ۱۲۵ اطلاع رسانی کردند و در پی آن ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بی درنگ آتش‌نشانان ایستگاه ۵۵ را ساعت ۰۰:۱۲ دقیقه شب گذشته روانه محل حادثه در بزرگراه اشرفی اصفهانی مسیر شمال به جنوب نبش کوچه غروی کرد.

عباس محقق فرمانده آتش نشانان اعزامی به محل حادثه در این باره گفت: به محض رسیدن به محل حادثه مشاهده شد که سه دستگاه خودرو سواری تیبا، سمند و پراید به علت نامعلوم پس از خارج شدن از مسیر اصلی با یکدیگر برخورد کرده و راننده و سرنشینان خودروها قبل از رسیدن آتش نشانان توسط رانندگان خودروهای عبوری از خودرو خارج شده بودند.

وی افزود: بر اثر این برخورد سه نفر از سرنشینان خودروها به شدت از ناحیه سر، صورت و کمر آسیب دیده بودند که هر سه مصدوم تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل شدند.

محقق گفت: آتش‌نشانان پس از استقرار صحیح خودرویی و قرار دادن علائم هشدار دهنده و ایمن سازی کامل محل حادثه و قطع کردن برق و بر طرف کردن نشت بنزین خودروها و ارائه تذکرات ایمنی لازم به مالکین خودروهای آسیب دیده، پس از تحویل محل به عوامل راهور و نیروی انتظامی به مأموریت خود پایان دادند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1061728

وب گردی

وب گردی