رتبه سوم مجلات علمی واحد اصفهان در کارنامه پژوهشی سیویلیکا

در بررسی پایگاه uniref، دانشگاه آزاد اصفهان (خوراسگان) با انتشار مجلات علمی معتبر در کارنامه پژوهشی سیویلیکا میان واحدهای سراسر کشور مقام سوم را کسب کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از اصفهان، مجید طغیانی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) از کسب رتبه سوم انتشار مجلات علمی دانشگاه آزاد اسلامی این واحد در بین مجلات واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور در کارنامه پژوهشی سیویلیکا خبر داد.

وی در این خصوص گفت: بررسی روند رشد دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی از جمله مهم ترین دغدغه های سیاست گذاران علمی و پژوهشی بوده و تعریف سنجه های مناسب و تجزیه و تحلیل مبتنی بر داده های شفاف، از جمله الزامات انکارناپذیر در بررسی تغییرات و البته رتبه بندی مراکز دانشگاهی و علمی محسوب می شود.

عضو هیات علمی واحد اصفهان(خوراسگان) با بیان روند شکل گیری گزینش و رتبه بندی دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی در پایگاه علمی سیویلیکا تصریح کرد: مجموعه سیویلیکا پس از راه اندازی بخش ویژه علم سنجی و شروع به کار مرجع دانشگاه های ایران (uniref.ir)، به عنوان اولین پایگاه مستقل و خصوصی، اقدام به رتبه بندی دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی نموده است.

طغیانی افزود: زیرساخت های فنی و حجم عظیم دیتای موجود در این پایگاه، این امکان را فراهم آورده است که ضمن تحلیل محتوایی مقالات و استخراج روندهای پژوهشی در طی سال های گذشته، امکان تحلیل کمی و رتبه بندی دانشگاه ها و مراکز علمی بر اساس سنجه های مختلف فراهم گردیده به ویژه آنکه پس از راه اندازی سایت ecosystem.ir شاخص جدید کارآفرینی دانشگاه ها نیز برای اولین بار توسط این مرجع محاسبه و اعلام شده است.

معاون پژوهش و فناوری واحد اصفهان(خوراسگان) خاطر نشان کرد: در رتبه بندی اخیر این پایگاه علمی، با انتشار مجلات

Research in English Language Pedagogy

International Journal of Recycling of Organic Waste in Agriculture

Geoconservation Research

Research On Crop Ecophysiology

International Journal of Educational and Psychological Researches

فصلنامه دانش و پژوهش در روانشناسی کاربردی و فصلنامه پژوهش در برنامه ریزی درسی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) حائز رتبه سوم این کارنامه پژوهشی شد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1061735

وب گردی

وب گردی