برترین‌های مسابقات پرتاب موشک کاغذی سمنان معرفی شدند

با پایان یافتن مسابقات پرتاب موشک‌های کاغذی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان تیم‌ها و نفرات برتر در این مسابقات شناخته شدند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از سمنان، مصطفی فیض مسئول کمیته‌های اجرایی و اطلاع‌رسانی نخستین دوره مسابقات پرتاب موشک‌های کاغذی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان با اعلام این خبر به خبرنگار ما در سمنان اظهار کرد: با برگزاری دور نهایی مسابقات پرتاب موشک‌های کاغذی در مجموعه ورزشی آزادگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان در تلاشی هیجانی و پرشور حال، تیم‌های برتر مشخص شدند.

وی گفت: پس از اجرای موفق دور مقدماتی این مسابقات در سطح آموزشگاه‌های متوسطه دور اول و دوم شهرستان سمنان، 42 تیم به دور نهایی راه یافتند که با برگزاری رقابت‌هایی هیجانی در دو بخش جداگانه، تیم‌های برتر دختران و پسران مشخص و معرفی شدند.

فیض گفت: در دور نهایی، هر تیم با ترکیب6 نفر، متشکل از 2 نفر سازنده، 2 نفر پرتابگر، یک نفر مربی و یک نفر سرپرست در میدان مسابقه حاضر و در دو ماده برد افقی و مدت پرواز با هم به رقابت پرداختند.

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی این مسابقات گفت: در بخش پسران و در ماده برد افقی، تیم آموزشگاه متوسطه امام خمینی(ره) با ترکیب محمدرضا طاهریان، ابوالفضل صیاد، وحید یحیایی، محمدطاها صادق پور و مربیگری علیرضا نصیری امینی و سرپرستی مختار عرب حسن‌آبادی با بیشترین برد پرتاب به مقام اول رسید.

فیض افزود: در این ماده مدارس متوسطه شهید فهمیده مقام دوم و متوسطه شهید اقبالیون مقام سوم را کسب کردند.

وی افزود: در ماده مدت پرواز در بخش پسران تیم مدرسه شهید اقبالیون مقام اول، مدرسه شهادت مقام دوم و مدرسه شهید فهمیده به مقام سوم دست یافتند.

فیض در ادامه به معرفی برگزیدگان مسابقات بخش دختران پرداخت و گفت: در ماده برد افقی مدرسه فرزانگان با ترکیب طاهره کلامی، نرگس فرخی، ستایش عابدی و نگار عبدالرحیمی با مربیگری مهدیه سادات شبیری و سرپرستی فاطمه نادری تیم برتر میدان شد.

فیض افزود: در این ماده تیم‌های مدارس فرزانگان و شاهد به ترتیب مقام دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی مسابقات پرتاب موشک کاغذی واحد سمنان به برگزیدگان ماده مدت پرواز در بخش دختران هم اشاره کرد و گفت: در این ماده مدرسه امامی با ترکیب مریم باصری، فاطمه جلالی، فاطمه گودرزی و ملیکا عیسی زاده با مربیگری فاطمه مازندرانی و سرپرستی نفیسه دامغانیان حائز مقام اول شدند.

وی گفت: در دور نهایی این ماده، مدارس قدس و شاهد هم توانستند جایگاه‌های دوم و سوم را از آن خود کنند.

این مسابقات با هدف هدایت تحصیلی و ارتقاء سطح دانش و مهارت‌های فردی و گروهی دانش آموزان دوره اول و دوم متوسطه سمنانی به همت دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان و مشارکت اداره کل آموزش‌وپرورش استان سمنان برگزار شد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1061748

وب گردی

وب گردی