اطلاعیه‌ مقابله با ویروس کرونا ابلاغ شد

کمیته مدیریت بحران دانشگاه تهران اطلاعیه‌ای درباره مقابله با ویروس کرونا ابلاغ کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، در پی شیوع و انتشار ویروس کرونا کمیته مدیریت بحران دانشگاه تهران شنبه سوم اسفند ماه تشکیل و پس از رایزنی با مسئولان وزارت متبوع و مذاکره با دانشگاه علوم پزشکی تهران، به منظور پیشگیری از گسترش این ویروس، تصمیماتی اتخاذ شد که مراتب به رؤسای پردیس‌ها، دانشکده‌ها و مدیران واحدها و بخش‌ها، اعضای هیئت علمی، کارمندان و دانشجویان دانشگاه ابلاغ می‌شود:

افراد باید بهداشت عمومی و فردی را رعایت کرده و از تماس با افراد دارای علائم، پرهیز کنند. همچنین دانشجویان باید هرگونه مورد مشکوک را در اسرع وقت به مرکز بهداشت دانشگاه اطلاع داده یا از طریق شماره تلفن ۰۹۱۹۳۴۹۱۲۶۰ اعلام کنند.

فعالیت‌های ورزش جمعی و استفاده از سالن‌های ورزشی، استخر و مانند آن به دلیل امکان حضور افراد خارج از دانشگاه و آلوده به ویروس باید تا اطلاع بعدی متوقف شود.

برگزاری جشنواره‌ها، سمینارها کنفرانس‌ها، دیدارها و نشست‌های عمومی، مراسم‌های نکوداشت، جلسات عمومی و مانند آن به دلیل امکان حضور افراد خارج از دانشگاه و ناقل ویروس تا زمان عادی شدن اوضاع به تعویق افتد.

غیبت تمامی دانشجویان که محل اقامت آنان در کانون‌های احتمالی آلوده به ویروس قرار دارد، یا درحال حاضر مشکوک به بیماری سرماخوردگی، آنفولانزا و مانند آن بوده یا دارای بیماری خاص و پر خطر هستند، طی هفته جاری مجاز تلقی شود.

مسئولان پردیس‌ها دانشکده‌ها و واحدها باید حداکثر تلاش خود را برای تهیه و تأمین مواد بهداشتی، ضدعفونی و نظافتی به کار گرفته و در دسترس افراد قرار دهند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1061764

وب گردی

وب گردی