کارت اعتباری 10 میلیون تومانی فروشگاه رفاه برای کارکنان دانشگاه آزاد/ کارمندان نگران خرید شب عید نباشند

سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی محورهای تفاهم‌نامه همکاری میان دانشگاه آزاد اسلامی و فروشگاه‌های زنجیره ای رفاه را تشریح کرد.

احمد حیدری سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره محورهای تفاهم‌نامه همکاری میان دانشگاه آزاد اسلامی و شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه اظهار کرد: این تفاهم‌نامه ناظر بر چند محور متفاوت با رویکرد جدید مبتنی بر تربیت نیروی انسانی برای فروشگاه های زنجیره‌ای، خرده فروشی و شبکه‌ای است؛ این نیروی انسانی در هیچ کدام از دانشگاه‌های کشور به صورت رسمی تربیت نمی‌شود.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان بزرگترین دانشگاه حضوری جهان و پشتوانه علمی کشور، برمبنای این تفاهم‌نامه متعهد شده است رشته‌های مورد نیاز فروشگاه‌های خرده فروشی از جمله فروشگاه رفاه را با سرفصل‌های مشخص تدوین و نیروی انسانی این فروشگاه‌ها تربیت شود.

حیدری ادامه داد: همچنین فروشگاه رفاه براساس این تفاهم‌نامه، متعهد شده است که به کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی در قالب کارت‌های قرض الحسنه 10 میلیون تومانی و تخفیف 5 درصد، نسبت به تهیه اجناس مورد نیازشان خدمت رسانی کند. کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی می توانند با مراجعه به سیستم اداری مالی هر واحد، نسبت به دریافت این کارت اعتباری اقدام کنند.

سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دوره‌های آموزشی کوتاه مدت برای 11 هزار و 500 نفر از کارکنان فروشگاه های رفاه در حوزه های انبارداری، حسابداری و بازاریابی در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی برگزار خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی از لحاظ کیفیت آزمایشگاهی و کارگاهی و دارا بودن استادان مجرب و متخصص، متعد شده است که در راستای تامین امنیت غذایی و کنترل کیفیت محصولات فروشگاه‌های رفاه، به عنوان محلی برای استاندارد سازی آزمایشگاهی و کنترل کیفیت، دغدغه مردم را از در حوزه امنیت غذایی برقرار کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1061766

وب گردی

وب گردی