اسامی واجدان شرایط طرح مسکن فرهنگیان امروز اعلام می‌شود

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از اعلام اسامی فرهنگیان واجد شرایط در طرح مسکن فرهنگیان تا پایان وقت امروز یکشنبه ۴ اسفندماه خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، گودرز کریمی‌فر درباره اعلام نتایج واجدان شرایط طرح مسکن فرهنگیان گفت: پالایش، پیرایش ‌و ویرایش اطلاعات متقاضیان طرح‌‌ مسکن فرهنگیان در چهار مرجع عملیاتی می‌شود، ادارات کل راه و شهرسازی برای استعلام فرم «ج»، ادارات کل ثبت املاک و اسناد برای احراز سند مالکیت، ادارات کل ثبت احوال برای احراز هویت فرد و مرجع چهارم بانک ملی برای اینکه مشخص شود فرد تسهیلات یارانه‌ای استفاده نکرده باشد.

وی ادامه داد: نتایج این چهار مرحله عملیاتی شده و لیست کسانی که واجد شرایط و‌ فاقد شرایط هستند امروز به وزارت آموزش و پرورش اعلام می‌شود و ما هم اطلاعات را بارگذاری می‌کنیم و امروز افراد می‌توانند به سامانه‌ای که به همین منظور عملیاتی شده است (maskan.medu.ir) مراجعه کنند تا مشخص شود که آیا واجد شرایط یا فاقد شرایط هستند.

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه ۳۰۹ هزار نفر در این طرح ثبت‌نام کرده‌‌اند گفت: وزارت آموزش و پرورش تعهد کرده‌ است تا سقف ۱۷۰ هزار نفر را طی سه سال تا پایان سال ۱۴۰۱ خانه‌دار کند.

تفاهم‌نامه تأمین 170 هزار واحد مسکونی در شهرها و مناطق روستایی برای فرهنگیان فاقد مسکن، آذر امسال بین وزارت آموزش و پرورش و وزارت مسکن، راه و شهرسازی منعقد و در همان اواسط آذر هم ثبت‌نام فرهنگیان فاقد مسکن به مدت یک هفته در سامانه maskan.medu.ir انجام شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1061770

وب گردی

وب گردی