اردوی راهیان نور به دلیل شیوع «کرونا» تا اطلاع ثانوی به تعویق افتاد

رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور از تعویق در برگزاری اردوی راهیان نور دانشجویان کشور به دلیل حفظ سلامتی زائران راهیان نور و برای پیشگیری از شیوع و آلودگی به ویروس کرونا خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، شیوع ویروس«کرونا» طی چند روز گذشته موجب تعطیلی مدارس، دانشگاه‌ها و کلیه مراکز آموزش عالی کشور شد. همچین جلسات، سمینارهای علمی، همایش ها و نشست‌های دانشگاه نیز تا اطلاع ثانوی به حالت تعلیق درآمده است.

بهمن کارگر رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور درباره تعلیق یا برگزاری اردوی راهیان نور که همه ساله در اسفندماه و آستانه سال جدید برگزار می‌شود گفت: بنابر اعلام رسمی وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی و با ابلاغ رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به سازمان‌های نیروهای مسلح و دستگاه های کشوری به دلیل حفظ سلامتی زائران راهیان نور و برای پیشگیری از شیوع و آلودگی به ویروس کرونا ، مقرر شد تا سفر و اعزام های گروهی راهیان نور(با اتوبوس،مینی بوس و قطار) برای بازدید از یادمان های مناطق عملیاتی دفاع مقدس در استان های خوزستان، ایلام، کرمانشاه، کردستان،آذربایجان غربی و همچنین یادمان های دریایی در استان های هرمزگان و بوشهر تا اطلاع ثانوی متوقف شود.

کارگر تاکید کرد: کلیه یادمان های مذکور آمادگی لازم برای پذیرش سایر زائرین و مسافرینی که به آن مناطق سفر می کنند را دارند .

پیش از این حجت الاسلام ابراهیم کلانتری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز اعلام کرده بود که لغو یا برگزاری اردوی راهیان نور در دانشگاه آزاد اسلامی، وابسته به تصمیم ستاد مرکزی راهیان نور است و دانشگاه آزاد به تنهایی نمی‌تواند درباره آن تصمیم گیری کند.

کلانتری همچنین از لغو کلیه اردوها، نشست‌ها و همایش‌های دانشگاه آزاد اسلامی تا بعد از تعطیلات نوروز سال 99 خبر داد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1061804

وب گردی

وب گردی