اعزام‌های گروهی اردوهای راهیان نور تا اطلاع ثانوی متوقف شد

رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور گفت: به منظور حفظ سلامتی زائرین عزیز راهیان نور و برای پیشگیری از شیوع و آلودگی به ویروس کرونا، مقرر شد تا سفر و اعزام‌های گروهی راهیان نور تا اطلاع ثانوی متوقف گردد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از ستاد مرکزی راهیان نور، سرتیپ بهمن کارگر درخصوص اقدامات این ستاد در مواجهه با شیوع ویروس کرونا در برخی از شهرهای ایران اعلام کرد: بنا اعلام رسمی وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی و با ابلاغ رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به سازمان های نیروهای مسلح و دستگاه های کشوری در خصوص برگزاری اردوهای راهیان نور تصمیم جدید اتخاذ شد.

وی خاطرنشان کرد: بر این اساس و به منظور حفظ سلامتی زائرین عزیز راهیان نور و برای پیشگیری از شیوع و آلودگی به ویروس کرونا، مقرر شد تا سفر و اعزام های گروهی راهیان نورتا اطلاع ثانوی متوقف شود.

سرتیپ کارگر تاکید کرد: این ابلاغیه درخصوص تمام اردوهایی است که برای بازدید از یادمان های مناطق عملیاتی دفاع مقدس در استان های خوزستان، ایلام، کرمانشاه، کردستان، آذربایجان غربی و همچنین یادمان‌های دریایی در استان‌های هرمزگان و بوشهر با وسائل نقلیه متفاوت از جمله اتوبوس، مینی بوس و قطار انجام می‌شد.

رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور خاطرنشان کرد: بدیهی است که کلیه یادمان های مذکور آمادگی لازم برای پذیرش سایر زائرین و مسافرینی که به آن مناطق سفر می کنند را دارند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1061811

وب گردی

وب گردی