گل‌محمدی: نهایت همکاری را با سپاهان داشتیم/ چرا آن‌ها برای گرم کردن به میدان نیامدند؟

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت:‌به احترام هواداران و فوتبال ۳۵ دقیقه منتظر سپاهان شدیم، اما آن‌ها حتی برای گرم کردن به میدان نیامدند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، یحیی گل‌محمدی بعد از برگزار نشدن مسابقه پرسپولیس و سپاهان به دلیل غیبت تیم سپاهان در ورزشگاه اظهار داشت: طبق برنامه از پیش اعلام شده مسابقه قرار بود که ۱۶ و ۱۵ دقیقه در ورزشگاه آغاز شود؛ و ما هم ساعت ۱۴ و ۴۵ دقیقه در رختکن ورزشگاه نقش جهان حاضر بودیم. مسئولان برگزاری مسابقه هم برای آغاز مسابقه آماده بودند. اما به ما گفتند اتفاقی برای سپاهان رخ داده و نیم ساعت صبر کنید.

وی افزود:‌ما هم نیم ساعت ماندیم وحتی ۳۵ دقیقه منتظر سپاهان شدیم. سپاهان ساعت ۱۶ و ۲۵ دقیقه وارد ورزشگاه شد و چند بازیکن این تیم به صورت نمادین می‌توانستند به زمین بیایند. چرا در آن ۲۰ دقیقه هیچ بازیکن یا نفری از تیم سپاهان به میدان نیامد. ما به احترام هواداران و فوتبال ۳۵ دقیقه منتظر سپاهان شدیم. داوران هم آماده بودند، اما بازی انجام نشد.

گل‌محمدی در مورد اینکه چه زمانی فهمیدید این بازی بدون تماشاگر است، گفت: شب گذشته فهمیدیم بازی بدون تماشاگر است. قطعا در جامعه اولویت‌های وجود دارد و به دلیل بحث بیماری کرونا باید مراقبت‌های بیشتری می‌شد. اگر این بازی در تهران هم بود باز هم بدون تماشاگر برگزار می‌شد. زیرا این تصمیمی بود که نهاد‌های بالادستی مثل وزارت بهداشت و وزارت بهداشت تصمیم گرفته بودند.

وی تصریح کرد: من هیچ وقت از ورزشگاه بدون تماشاگر استقبال نکردم. بازی با تماشاگر جذاب است، اما هیچ کدام از اهالی سپاهان برای گرم کردن به میدان نیامد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه آیا نمی‌شد همکاری کرد تا این بازی برگزار شود، اظهار داشت:‌نهایت همکاری را کردیم از سپاهان تعجب کردم که چرا هیچ کدام از آن‌ها کنار زمین نیامدند. ما که آماده مسابقه بودیم. حتی هیچ وسیله‌ای از تیم سپاهان به زمین آورده نشد.

گل‌محمدی در مورد اینکه منظورش این است که سپاهان نمی‌خواست که بازی کند، گفت: من نمی‌گویم سپاهان نمی‌خواست بازی کند، اما نیمکت و زمین سپاهان کاملا خالی بود و حتی مسئول تدارکات آبی کنار زمین نیاورد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1061858

وب گردی

وب گردی