روایت ناظر داوری دیدار سپاهان - پرسپولیس از دیدار جنجالی هفته بیستم لیگ برتر

ناظر داوری دیدار تیم‌های سپاهان و پرسپولیس توضیحاتی را در مورد چگونگی عدم برگزاری این مسابقه بیان کرد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، مسعود مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: تیم داوری مسابقه سپاهان - پرسپولیس طبق اعلام سازمان لیگ دو ساعت قبل از آغاز این بازی در ورزشگاه نقش جهان حاضر بود، اما به دلیل عدم حضور تیم سپاهان در ورزشگاه و به دنبال تأکید عوامل برگزاری مسابقه و نماینده فدراسیون فوتبال در ساعت 16:45 برای مراسم ابتدایی مسابقه در زمین حاضر شد.

وی با یادآوری اینکه فقط بازیکنان پرسپولیس تیم داوری را در زمین همراهی کردند، گفت: به دلیل عدم حضور تیم سپاهان در زمین مسابقه و پس از دقایقی به دنبال تأکید نماینده سازمان لیگ تیم داوری بعد از اجرای تشریفات ابتدایی مسابقه بعد از بازیکنان پرسپولیس از زمین خارج شد.

ناظر داوری دیدار سپاهان - پرسپولیس خاطر نشان کرد: با وجود تمام این مسائل ما تیم داوری را تا ساعت 17:20 در رختکن داوران نگه داشتیم که شاید عوامل برگزاری مسابقه و یا سازمان لیگ تصمیم به برگزاری بازی بگیرند که در نهایت این تیم اتفاق رخ نداد و داوران از ورزشگاه خارج شدند. خروج تیم داوری از ورزشگاه هم بعد از تأکید نماینده سازمان لیگ بر عدم برگزاری مسابقه صورت گرفت.

مرادی با تأکید بر اینکه داوران نقشی در تعطیلی مسابقه نداشتند، در خاتمه تصریح کرد: داوران برای عدم برگزاری بازی تصمیم‌گیرنده نیستند و براساس عرف بین‌الملل ناظر بازی و نماینده سازمان لیگ تصمیم نهایی را اتخاذ می‌کنند، همان‌طور که برای شروع بازی نیز داوران تابع تصمیم عوامل برگزاری مسابقه هستند.

کد خبر: 1061873

وب گردی

وب گردی