سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان مدعی شد عوامل این تیم در ساعت ۱۷ امروز آماده بازی مقابل پرسپولیس بودند، اما داوران در زمین حضور نداشته‌اند.

به گزارش گروه ورزش ایسکانیوزبه نقل از تسنیم، امیر قلعه‌نویی ضمن بیان این مطلب در مورد لغو دیدار سپاهان اصفهان - پرسپولیس اظهار داشت: من خدا را گواه می‌گیرم که در کل زندگی‌ام به جز حقیقت و عدالت حرفی را نزدم و اگر حرفی زدم خدا را در نظر گرفتم. دیروز از تماشاگران خواستم که از فوتبال لذت ببرند و حتی اگر به من توهین کردند گفتند به کسی توهین نکنید، چون اگر خون از دماغ کسی بیرون بیاید یک عمر شرمنده می‌شویم. اگر حرف دروغی بزنم خدا از من نگذرد.

وی که با برنامه شب‌های فوتبالی گفت‌وگو می‌کرد، همچنین افزود: اولاً از علی خسروی ممنونم, چون تا الان خیلی از دوستان خودشان به جای کمیته انضباطی و فدراسیون فوتبال نظر داده‌اند و ممنونم که آقای خسروی قانون را یادآوری کرد. اینکه ما وظیفه داریم از قانون تمکین کنیم, یک بحث است و اینکه میزان رأی مردم است هم یک بحث دیگر که البته الان رأی مردم هم خیلی اهمیت ندارد! ما از دیروز برنامه‌های اردویی‌مان را شروع کردیم و آمادگی انجام این بازی را داشتیم. ما تمام کار‌هایی را که برای یک بازی باید صورت دهیم، انجام داده بودیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان همچنین خاطر نشان کرد: سهیل مهدی گفت بازیکنان سپاهان در اتوبوس لخت شوند و لباس عوض کنند! آقای مهدی الان تیم پشتییانی تیم‌ها چند ساعت قبل از بازی در رختکن لباس‌ها را آماده می‌کنند. بنابراین لباس‌ها در اتوبوس نبوده و در رختکن بوده است!

قلعه‌نویی اشاره کرد: زمانی برای استقلال و فولاد بازی گذاشته شد و باشگاه فولاد از حق خودش و هوادارانش استفاده کرد و گفت برگزاری بازی در این تاریخ به نفع باشگاه من نیست و بازی لغو شد. چطور می‌شود بازی سال گذشته ما با ذوب‌آهن برگزار نمی‌شود و به زمان دیگری (ششم فروردین ماه) موکول می‌شود؟ سؤال دیگر از افرادی که قانون‌مند هستند این است که چطور فینال جام حذفی با چهار ساعت تأخیر آغاز می‌شود، ولی اینجا چنین چیزی ممکن نیست؟! آیا الان شما می‌دانید بازی ما در نیمه نهایی جام حذفی با استقلال چه زمانی برگزار می‌شود؟!

سرمربی تیم فوتبال سپاهان خاطر نشان کرد: من روحیه مصاحبه‌ای ندارم و عادت ندارم به تلویزیون بیایم، ولی اینجا در حق سپاهان اجحاف می‌شود.

وی درباره اینکه آیا هواداران مقابل هتل اجازه خروج تیم را نمی‌دادند, تصریح کرد: خدا را گواه می‌گیریم, به جان دو بچه‌ام یک ساعت و نیم از هواداران خواهش کردیم. اول من رفتم و بعد مهدی کیانی به جمع هواداران رفت و خواهش کردیم که اجازه دهند تا از هتل خارج شویمو فیلم‌های مربوط به این مسائل مشخص است.

قلعه‌نویی درباره اینکه مدام تابش اعلام می‌کرد که بازیکنان در کنار زمین آماده انجام بازی هستند, یادآور شد: ابتدا باید جواب فرمانده محترم یگان ویژه را بدهم. طبق فیلم‌هایی که ما داریم, اگر اجازه داده شود نشان می‌دهیم که وضعیت مشخص شود. ما فیلم‌ها را به برنامه شما ارسال می‌کنیم تا اگر دوستان اجازه دادند، پخش کنید.

وی درباره اینکه پرسپولیسی‌ها اعتقاد داشتند که تأخیر سپاهان عمدی بوده است, بیان کرد: ما از دیروز در اردو بودیم، اما اتوبوس یک ساعت و نیم مقابل هتل منتظر بود. من و کیانی از هواداران خواهش کردیم که متفرق شوند تا ما از هتل خارج شویم، ولی این کار انجام نشد. ما نمی‌توانیم همه اتفاقاتی که رخ داده را بگوییم. ما فیلم‌ها را ارسال می‌کنیم. اگر از بالا اجازه دادند شما پخش کنید. قضاوت با قانون و مردم است.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در ادامه ابراز داشت: برای تیم ما مشکلاتی پیش آمد اما استاندار و وزیر ورود کردند و گفتند برای مسائل ملی این بازی را انجام دهید, هرچند که از اول هم قرار بود این بازی برگزار شود. با این اوصاف تونلی در مقابل هتل ایجاد شد و ما توانستیم به سرعت به سمت ورزشگاه حرکت کنیم. ما ساعت 16:15 وارد استادیوم شدیم. شما می‌دانید وقتی در آن زمان وارد ورزشگاه می‌شوید, حداقل 10 دقیقه طول می‌کشد تا لباس‌ها عوض شود. تیم ما در ادامه شروع به گرم کردن کرد که فیلم‌های آن هم موجود است. ما دروغ نمی‌گوییم و فیلم را ارسال می‌کنیم. ما به جلال مرادی اعلام کردیم که آماده بازی هستیم. این حرف‌ها عین واقعیت است.

قلعه‌نویی با اشاره به اینکه اخیراً از سوی باشگاه السد قطر مورد تقدیر قرار گرفته است, اشاره کرد: این کار‌ها در دستور کار ما هم قرار دارد و پارسال از سیدجلال نیز تقدیر کردیم. اگر من به دنبال این مسائل نبودم به تیم ملی می‌رفتم. من از ابتدا به دنبال این بودم که این بازی آرام برگزار شود. حتی در نشست خبری پیش از بازی گفتم به من توهین کنید، ولی به یکدیگر تهمت نزدند و توهین نکنند تا اتفاقات تلخی مثل موضوع سرباز و فینال جام حذفی رخ ندهد. همه حرف‌هایی که زدم عین واقعیت بود. ما در ساعت 17 آماده بازی بودیم، ولی داور حضور نداشتند. ما باید با داوران وارد زمین شویم، ولی آنها لباس پوشیدند و با چمدان رفتند.

وی تأکید کرد: گفتم که اصلاً دروغ نمی‌گویم. سه چهار دقیقه مانده به ساعت 17 بود که به دوستان گفتم هر وقت پرسپولیسی‌ها آماده شدند ما هم به زمین برویم. وقتی به ما گفتند بحث منافع ملی است و ممکن است میزبانی‌های تیم ملی و باشگاهی در آسیا گرفته شود و برای همین گفتیم هرطور شده وارد زمین می‌شویم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان خاطرنشان کرد: ما آماده بازی بودیم و ذکر‌مان را هم گفته بودیم. فیلم‌های دیگری هم موجود است تا بدانید شرایط خارج شدن ما از هتل چطور بوده است. با نخ نرده را بسته بودند تا ما به ورزشگاه نرویم. وقتی بحث منافع ملی شد، گفتیم باید بازی انجام شود. به همه مقدسات قسم ما ساعت 17 تا 17:05 آماده بازی بودیم.

وی درباره اینکه باید چه تصمیمی درباره این بازی گرفت, تصریح کرد: من نمی‌توانم قضاوت کنم و کار من داخل مستطیل سبز است. اعتقاد دارم هرچه قانون می‌گوید و منافع ملی است باید اجرا شود. شاید شما از فضای مجازی می‌ترسید، ولی تیم‌های شهرستانی مظلوم هستند. سؤال من این است چرا بازی پارسال ما با ذوب‌آهن در موعد مقرر برگزار نشد و در تاریخ ششم فروردین برگزار شد؟ سؤال من از سهیل مهدی این است وقتی قرار است 28 اسفند استقلال با فولاد بازی کند, چه اشکالی داشت بازی ما و پرسپولیس هم در همان تاریخ برگزار می‌شد؟ ما می‌گوییم همه بازی‌ها باید به یک اندازه باشد تا همه چیز مشخص شود. من می‌گویم چرا یک بازی لغو می‌شود، ولی چرا بازی ما که به درگیر کرونا بوده باید برگزار شود؟

قلعه‌نویی اضافه کرد: من 40 سال است در فوتبال هستم و تمام بالا و پایین‌های فوتبال را دیده‌ام. من دسته سه رفته‌ام و بازیکن و مربی تیم ملی هم بوده‌ام. تا الان کلی جام داخلی و خارجی داشته‌ام، ولی یک چیز را یاد گرفتم که باید به هم احترام بگذاریم و از قشنگی فوتبال لذت ببریم.

کد خبر: 1061887

وب گردی

وب گردی