حمله انصاری فرد به قلعه‌نویی؛ زیاد دروغ می‌گوید!

جدال لفظی مدیرعامل پرسپولیس با مجری برنامه ورزشی شبکه دو به حواشی ایجاد شده بعد از لغو بازی بزرگ دیروز بیشتر از قبل دامن زد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز به نقل از "ورزش سه"، برنامه های ورزشی صدا و سیما طی 24 ساعت گذشته بیشتر از هر سوژه دیگری به اتفاقات منجر به عدم برگزاری بازی بزرگ این هفته لیگ برتر پرداخت. یکی از این برنامه ها حتی کار را به جایی رساند که جدال لفظی نیز میان مدیرعامل پرسپولیس با مجریان این برنامه رقم خورد تا انصاری فرد صراحتا امیر قلعه نویی را به دروغ پراکنی و فریب متهم کند. متن کامل این جدل لفظی را می خوانید.

*سلام آقای انصاری فرد.


سلام صبح شما بخیر...

*از داستان دیروز بگویید، چرا بازی کنسل شد؟


خانم شما برچه اساسی می گویید ما دوست نداشتیم بازی کنیم! ما کاملا آماده بازی بودیم و به زمین هم رفتیم.

*به خاطر اینکه آقای قلعه نویی گفتند ما آماده بازی هستیم.


آقای قلعه نویی خیلی حرف ها می زند. اجازه بدهید من همه این اتفاقات را برای شما و طرفداران تشریح کنم شما هم قضاوت نکنید که ما دوست نداشتیم بازی کنیم. شما مجری برنامه زنده تلویزیونی هستید و حتی به شوخی گفتن این جمله که پرسپولیس نمی خواست بازی کند هم خوب نیست چه برسد به آنکه به صورت جدی این جمله به زبان آورده شود.

*من اصلا شوخی نکردم ضمن این که بهتر است بدانید من خودم پرسپولیسی هستم(باخنده)


پس دیگر نباید بیاندازید گردن ما پرسپولیسی ها. ما تا ساعت 17:30 در زمین و ورزشگاه حاضر بودیم و نهایت همکاری را داشتیم تا بازی برگزار شود. ناظر بازی از نزدیک شاهد بود. متاسفانه سپاهانی ها اراده ای برای برگزاری این بازی نداشتند. اگر ما دوست نداشتیم بازی کنیم چرا نیم ساعت قبل از بازی گرم کردیم.

* آقای قلعه نویی گفتند که ما آماده بازی بودیم؟


آقای قلعه نویی خیلی حرف ها زدند. ایشان اگر می خواست بازی کند اولا باید بگویم صحبت های دروغ و کذبی که ایشان بیان کردند همین طور باشگاه سپاهان که طرفداران اجازه ندادند ما به ورزشگاه بیاییم اصلا قابل قبول نیست. اصلا مگر داریم در قوانین بین المللی که چنین چیزی رخ بدهد. اصلا مگر می شود؟ شما میزبان بازی هستید و باید برای این اتفاقات تمهیداتی می اندیشیدید ضمن این که فرمانده یگاه ویژه استان این اتفاق را منکر شد و گفت تجمعی نبوده است. خود سپاهانی ها دوست نداشتند از هتل بیرون بروند بنابراین این ادعای آقای قلعه نویی کاملا کذب است. در ثانی آقای قلعه نویی می گویند ما ساعت 5 قرار بود وارد شویم. تیم ایشان ساعت 16:20 وارد ورزشگاه شد و اصلا برای گرم کردن نیامد ضمن این که ایشان اصلا لیست تیم شان را ارائه نداد. مگر قانون نیست که در هر بازی تیم ها چه میهمان چه میزبان یک ساعت قبل از بازی وارد ورزشگاه شود خب حالا به هر دلیلی شما دیر تیم را به ورزشگاه آوردی چرا لیست ارائه ندادی به ناظر؟ شما به دروغ می گویید در راهرو گرم می کردید در حالی که من خودم روبروی رختکن سپاهان و در راهرویی که منظور ایشان است ایستاده بودم و دیدم که هیچ فردی از رختکن این تیم بیرون نیامد. بعد هم اگر کسانی دیگر دروغ می گویند و تنها شما راست می گویی چرا وقتی زمین به آن خوبی برای گرم کردن بود چرا در راهرو گرم کردید؟! مگر بازی های قبلی شما در راهرو گرم می کردید؟ مگر تماشاگری بود که از ترس به زمین نیامدید! این ادعا کاملا کذب است و من خودم به شخصه راهرو را دیدم. حتی یک نفر هم برای ارزیابی از رختکن خارج نشد و حتی فیلمی که سپاهان و آقای قلعه نویی دیشب فرستادند از آن جا که خداوند می خواهد دست ها را رو کند خود سرمربی سپاهان به تیمش اعلام می کند تا وقتی پرسپولیسی ها وارد زمین نشدند کسی از سپاهان حق وارد شدن به زمین را ندارد. این قشنگ نشان می دهد چقدر حرف های این آقایان دروغ است. الان دیگر زمان دروغ گفتن و فریب دادن به پایان رسیده است.

*من یک نکته بگویم آن هم این که آقای قلعه نویی جان دو تا بچه های خود را قسم خورده که می خواستند بازی کنند.


چطور دروغ نبوده! چرا شما حق را به قلعه نویی می دهید؟!

*ما حق را به کسی نمی دهیم و نقل قول می کنیم.


ما داریم می گوییم آن همه چشم از فرمانده یگان ویژه استان گرفته تا ناظر و داور و عوامل همه دروغ می گویند فقط امیر قلعه نویی چون جان بچه هایش را قسم خورده درست می گوید؟!

*ما فقط روایت کردیم و شما می گویید آنجا بودید.


بله.

کد خبر: 1061936

وب گردی

وب گردی