برگزاری«شورای سلامت و کمیته بهداشتی مقابله با ویروس کرونا» در دانشگاه آزاد

«شورای سلامت و کمیته بهداشتی پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا» در دانشگاه آزاد اسلامی به منظور مقابله و پیشگیری با بیماری کوئید 19 (ویروس کرونا) برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، نخستین جلسه «شورای سلامت دانشگاه آزاد اسلامی» و «کمیته بهداشتی پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا» با هدف آگاه سازی و پیشگیری از شیوع این ویروس در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی با حضور مسئولان سازمان مرکزی و بیمارستان های این دانشگاه در معاونت علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

در این جلسه برخی از مسائل مختلف جهت پیشگیری و مواجه با بیماری کرونا در جهت حفظ سلامت جامعه و نیز رعایت نکات بهداشتی در محیط ها و فضاهای اداری و آموزشی مورد بررسی قرار گرفت.

توجه به امر بهداشت بخش های مختلف، حفظ فضای آرامش و پرهیز از ایجاد و گسترش تنش های روانی، توجه به امر آموزش دانشجویان، کنترل سلامت دانشجویان در خوابگاه ها و .... از جمله موارد مطرح شده در این جلسه بود.

همچنین در سایت معاونت علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی به آدرس https://pezeshki.iau.ir/ بخشی به منظور آموزش مقابله با این بیماری اختصاص داده شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1061974

وب گردی

وب گردی