13 بازی رایانه‌ای توسط  مدرسه مهارتی بازی‌سازی تولید شد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین گفت:‌ در مدرسه مهارتی بازی‌سازی دو شرکت راه‌اندازی شده است که در حال تولید بازی‌های رایانه‌ای هستند؛ یکی از این شرکت‌ها 8 و دیگری 5 بازی رایانه‌ای تولید کرده‌اند.

مرتضی‌‌ موسی خانی در گفت و گو با خبرنگار گروه ایسکانیوز درباره مدارس مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین گفت: مدرسه مهارتی بازار سرمایه و بورس و همچنین مدرسه مهارتی بازی سازی رایانه‌ای راه‌اندازی شد که در حال ارائه برنامه‌های خود و جذب دانشجو هستند.

او ادامه داد: امروزه بازی‌های رایانه‌ای در سراسر دنیا و کشور بازار خوبی از کسب‌وکار را به خود اختصاص داده است. در این بین دانشگاه آزاد اسلامی هم با گسترش و اهتمام ویژه در حوزه بازی‌سازی تلاش دارد تا سهم خود را از این بازار کسب کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین گفت: از مدرسه مهارتی بازی‌سازی دو شرکت راه‌اندازی شده است که در حال تولید بازی‌های رایانه‌ای هستند؛ یکی از این شرکت‌ها 8 و دیگری 5 بازی رایانه‌ای تولید کرده‌اند.

موسی‌خانی با بیان این که مدارس عالی بازار سرمایه و بورس 400 دانشجو را آموزش می‌دهد اضافه کرد: تحقیقات مختلف و دوره‌های مهارتی برای ارتقای دانش و مهارت دانشجویان رشته‌های مدیریت و مالی در این مدرسه آموزش داده می‌شود.

او در ادامه تصریح کرد: بچه‌هایی که در این دوره‌ها شرکت می‌کنند می‌توانند مهارت بازار سرمایه را به دست آورند تا در آینده نزدیک نیاز به بازار کار نداشته باشند و بتوانند در بازار سرمایه برای یک شغل استخدام شوند. همچنین بتوانند به عنوان یک معامله‌گر با سرمایه اندک، کار خود را آغاز کنند و برای خود تامین درآمد کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین اظهار کرد: این مهارت آموزان همچنین می‌توانند در سازمان‌ها و موسسات مالی که در بازار سرمایه وجود دارند به عنوان کارشناس و متخصص وارد شوند. اخیرا یکی از فارغ التحصیلان این مدرسه مهارتی نیز در یکی از کارگزاری‌های تهران مشغول به کار شد.

موسی خانی در ادامه همچنین در خصوص مدرسه عالی رباتیک توضیح داد: درصدد راه اندازی مجموعه‌ای هستیم که ان شاءالله با حضور دکتر طهرانچی ریاست دانشگاه افتتاح خواهد شد. مدرسه رباتیک در این مجموعه کار خود را آغاز خواهد کرد. البته این مدرسه صرفا در حوزه رباتیک نیست بلکه در 12 حوزه مختلف آموزش مهارت آموزان را بر عهده دارد. به طور مثال در حوزه تکنولوژی‌های خلاق قرار است برای مهارت آموزان 12 تا 18 سال خدمات ارائه دهد.

او در پایان تاکید کرد: البته دانشجویان نیز می‌توانند در برخی از این دوره‌ها که ویژه رباتیک است شرکت کنند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1061982

وب گردی

وب گردی