شماره چهارم فصلنامه هم‌شاگردی دیپلماتیک  منتشر می‌شود

دبیر بین الملل اتحادیه جامعه اسلامین گفت: شماره چهارم فصلنامه هم شاگردی دیپلماتیک فصلنامه تخصصی واحد بین الملل این اتحادیه در فضای مجازی و دانشگاه‌های سراسر کشور منتشر می‌شود.

میلاد عبدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز از انتشار شماره چهارم فصلنامه هم شاگردی دیپلماتیک خبر داد و گفت: فصلنامه تخصصی واحد بین الملل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان به زودی در دفاتر عضو این اتحادیه در دانشگاه‌های سراسر کشگور منتشر خواهد شد.

سردبیر نشریه هم شاگردی دیپلماتیک درباره موضوعات کار شده در شماره چهارم این نشریه بیان کرد: موضوعاتی نظیر معامله قرن و محور مقاومت، نقش ائتلاف و همگرایی سه جانبه ایران و چین و روسیه در جهان، بررسی گام های پنج گانه جمهوری اسلامی ایران در برجام و نگاهی به آینده برنامه هسته ای ایران، افول هژمونی آمریکا، همه پرسی علیه اشغالگران، انفعال سازمان ملل متحد و یکجانبه گرایی ایالات متحده آمریکا و تاثیر مکتب شهید سلیمانی بر سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران در این شماره از نشریه منعکس شده است.

وی بیان کرد: شماره چهارم همشاگردی دیپلماتیک ضمن انتشار در فضای مجازی به زودی در اختیار دفاتر جامعه اسلامی دانشجویان در سطح کشور قرار خواهد گرفت.

عبدی در پایان خاطر نشان کرد: تلاش شده در شماره چهارم فصلنامه هم شاگردی دیپلماتیک از تحلیل و قلم دانشجویان عضو اتحادیه جامعه اسلامی استفاده شود تا این فعالیت در این نشریه تمرینی برای آینده رسانه‌ای و تحلیلی دانشجویان باشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1061995

وب گردی

وب گردی