جزئیات اولین آزمون آزمایشی الکترونیک دکتری تخصصی اعلام شد

اولین دوره آزمون آزمایشی الکترونیک دکتری تخصصی و پژوهشی علوم پزشکی به منظور آشنایی داوطلبان آزمون با شیوه الکترونیک برگزار می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی (Ph.D) گروه علوم پزشکی در روزهای ۲۲ و ۲۳ خرداد سال ۱۳۹۹ به شیوه الکترونیک برگزار می‌شود. به همین منظور مقرر شد آزمون آزمایشی الکترونیک به منظور آشنایی داوطلبان با نرم افزار آزمون برگزار شود.

دسترسی به نرم افزار آزمون آزمایشی الکترونیک از طریق سایت epmp.ir و از هر سیستم تحت ویندوز امکانپذیر خواهد بود.

داوطلبان می‌توانند از منزل، دانشگاه، کافی نت و غیره با استفاده از رایانه (یا لپ تاپ) به نرم افزار آزمون دسترسی داشته باشند.

بازه زمانی مجاز برای ورود به سامانه از ساعت ۱۷ روز ۵ اسفند ۹۸ تا ساعت ۲۴ روز ۱۰ اسفند ۹۸ است. شماره ملی هر داوطلب (صرفاً کد ملی ثبت شده در فرم ثبت نام) به عنوان نام کاربری و رمز عبور در سامانه آزمون خواهد بود.

به منظور شبیه سازی محیط آزمون، برای آزمون آزمایشی مدت زمان در نظر گرفته شده است که به محض ورود داوطلب به محیط نرم افزار فعال خواهد شد. لذا داوطلبان در زمان استفاده از نرم افزار به این نکته توجه داشته باشند. ۱۵ دقیقه برای بخش تخصصی و ۳۰ دقیقه برای بخش استعداد تحصیلی در نظر گرفته شده است.

آزمون هر داوطلب دارای دو بخش تخصصی و استعداد تحصیلی است که دارای مدت زمان مجزا از یکدیگر هستند و زمان هیچ کدام قابل تخصیص به دیگری نخواهد بود. (در آزمون اصلی نیز به همین شکل خواهد بود.)

داوطلب مجاز است با هر یک از دو بخش آزمون (تخصصی یا استعداد تحصیلی) که بخواهد آزمون خود را آغاز کند و پس از پایان زمان هر بخش، داوطلب بخش دیگر آزمون را شروع می‌کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1062028

وب گردی

وب گردی