طرح ترافیک حذف شود تا مردم کمتر ازمترو و  اتوبوس  استفاده کنند

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: پیشنهاد من این است که طرح ترافیک حذف شود تا مردم کمتر از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، شهربانو امانی عضو شورای اسلامی شهر تهران در تذکری پیش از دستور گفت: اولا آرزوی سلامتی برای همه کسانی که ویروس گرفتند را دارم تا به آغوش خانواده خود باز گردند.

وی ادامه داد: یکی از دغدغه های من به عنوان یک شهروند برای رانندگان تاکسی های اینترنتی است که متأسفانه تحت نظر نیستند.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: باید شهرداری تهران و دستگاه های مسئول نسبت به این بخش از جامعه توجه نظر بیشتری داشته باشند زیرا این تاکسی ها تعدادشان کم هم نیست.

وی تصریح کرد: خواسته دیگر من این است که طرح ترافیک حذف شود تا مردم از حمل و نقل کمتر استفاده کنند و بتوانند با خودروهای شخصی خودشان به محل کارشان برود.

امانی گفت: به عنوان نماینده مردم تهران در شورای اسلامی شهر تهران از ستاد برگزاری نماز جمعه تقاضا دارم تا برای برگزاری نماز جمعه و نماز جماعت در مساجد هم تمهید ویژه ای بیاندیشند زیرا مردم متدین گوششان به دهان این منابر است.

وی ادامه داد: متاسفانه این سوغات شوم از کشور چین به وسیله تعدادی از افرادی که به قم رفت و آمد داشتند وارد کشور ما شده است که باید تلاش کرد از سرایت به سایرین جلوگیری شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1062036

وب گردی

وب گردی