کلاس‌های درسی دانشگاه شریف غیرحضوری برگزار می‌شود

دانشگاه صنعتی شریف مبنی بر جلوگیری از وقفه بیشتر در امور آموزشی٬ تا پیش از پایان اسفند ۹۸ کلاس‌ها را به صورت غیرحضوری برگزار خواهد کرد.

به گزارش گروه دانشگاه گروه دانشگاه ایسکانیوز، معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی شریف در خصوص نحوه تشکیل کلاس‌های غیرحضوری و نحوه‌ استفاده از سامانه‌های آموزش الکترونیکی، اطلاعیه‌ای را به روسای دانشکده‌ها و‌ مراکز آموزشی دانشگاه صنعتی شریف ارسال کرد.

در ابتدای متن اطلاعیه آمده است: با توجه به اعلام تعطیلی کلاس‌های دانشگاه‌های استان تهران توسط وزارت بهداشت از یکشنبه ۴ اسفند تا چهارشنبه ۷ اسفند ۹۸ و با توجه به شرایط موجود و احتمال ادامه‌ این شرایط، پیرو مصوبه‌ هیئت ریٔیسه و ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای دانشگاه مبنی بر جلوگیری از وقفه بیشتر در امور آموزشی و تشکیل کلاس‌ها، مقرر شد اساتید محترم (اعضای محترم هییٔت علمی و اساتید محترم مدعو) با استفاده از یک یا تعدادی از راهکارهای پیشنهادی زیر نسبت به پیگیری موارد آموزشی و ارائه آموزش‌های لازم برای دروس نظری (غیرعملی) معادل حداقل 2 هفته درسی تا پیش از پایان اسفند ۹۸ به صورت غیرحضوری اقدام کنند.

در این اطلاعیه تاکید شده است:‌ ارائه محتوای آموزشی شامل یک یا تعدادی از ویدیوهای آموزشی، اسلایدهای درسی (ترجیحا به همراه صوت توضیحات)، جزوات و یادداشت‌های درسی (ترجیحا به همراه صوت توضیحات) خواهد بود. ارائه کلاس به صورت برخط با استفاده از سامانه کلاس‌های مجازی دانشگاه، سامانه کلاس‌های مجازی دانشگاه و سامانه‌های ارتباطات تصویری با قابلیت اشتراک گذاری صفحه نمایش مانند اسکایپ است.

در انتهای این اطلاعیه آمده است:‌ از روسای محترم دانشکده‌ها و مراکز تقاضا می‌شود که تمهیدات لازم برای اجرای موارد فوق را به عمل آورده و از اساتید (هییٔت علمی و مدعو) دروس مربوطه درخواست نمایند شیوه‌های انتخابی خود را از طریق فرم آنلاین به نشانی bit.ly/sharif-edu حداکثر تا پایان چهارشنبه مورخ ۷ اسفند ۹۸ تعیین کنند. اطلاع‌رسانی در خصوص نحوه استفاده از سامانه‌های آموزش الکترونیکی دانشگاه شامل سامانه کلاس‌های مجازی و درس‌افزار شریف متعاقبا از طرف مرکز آموزش‌های الکترونیکی دانشگاه شریف انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1062038

وب گردی

وب گردی