قرقیزستان: پروازهای ایران تعلیق نشده‌اند

سازمان هواپیمایی کشوری قرقیزستان گفته هنوز اطلاعی از لغو پروازهای این کشور به ایران در دست نیست.

به گزارش گروه بین‌الملل ایسکانیوز، هواپیمایی کشوری قرقیزستان از تداوم باز بودن مسیر هوایی این کشور با ایران خبر داده و گفته که هنوز اطلاعی از تعلیق چنین پروازهایی در دست نیست.

به نوشته خبرگزاری «ای کی آی» هواپیمایی کشوری قرقیزستان روز سه شنبه در این باره اعلام کرد:«شرکت هوایی "وارش" از اوائل ماه فوریه پروازهای خود به مقصد "بیشکک" پایتخت قرقیزستان و دوشنبه پایتخت تاجیکستان را برقرار کرد. پروازهای شرکت هوایی وارش در این مسیر هوایی هفته‌ای یک بار، در روزهای دوشنبه انجام می‌شود.»

این سازمان اعلام کرده هنوز درباره تعلیق این پروازها اطلاعی در دست نیست و در صورتی که قرار باشد چنین اتفاقی بیفتد باید منتظر بیانیه رسمی بود.

پروازهای شرکت هوایی وارش از سوم فوریه (دوشنبه 14 بهمن) از تهران به مقصد فرودگاه «ماناس» در بیشکک ، شهر دوشنبه در تاجیکستان و سپس بازگشت به تهران بر قرار شد.

به گزارش این منبع خبری، هواپیمایی قرقیزستان اعلام کرد که تاکنون هیچ اطلاعاتی در زمینه قطع پروازهای این شرکت به قرقیزستان موجود نیست و این شرکت ایرانی نیز هنوز بیانیه‌ای در این زمینه صادر نکرده است.

این در حالی است که تاجیکستان از بیم شیوع ویروس کرونا، پروازهای خود به ایران را به طور موقت لغو کرد.

هواپیمایی کشوری تاجیکستان روز گذشته اعلام کرد تا تثبیت اوضاع در پی شیوع کرونا در ایران، ارتباط هوایی با «تهران» قطع خواهد شد.

«عزیز نقیب‌زاده» معاون اول آژانس هواپیمایی کشوری تاجیکستان در این مورد گفت: «از شرکت وارش ایرلاین و شرکت‌های تاجیکی درخواست شده تا زمان تثبیت اوضاع در ایران به طور موقت از انجام پرواز در مسیر این کشور خودداری کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1062116

وب گردی

وب گردی