پایان اسفند، آخرین فرصت دریافت معافیت تحصیلی دانشجویان مشمول

جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت:دانشجویان مشمول واجد شرایط که معافیت تحصیلی دریافت نکرده اند حداکثر تا پایان سال فرصت دارند اقدام کنند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سردار رحمان علیدوست جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: در برخی موارد مشاهده می شود بعضی از مشمولان به دلیل عدم آگاهی از ضوابط و مقررات نحوه صدور معافیت تحصیلی با ممنوعیت ادامه تحصیل از سوی وظیفه عمومی مواجه شده اند و هم اکنون نیز در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی سراسر کشور مشغول به تحصیل هستند که این سازمان در راستای مساعدت به این عزیزان و رفع مشکل آنان حداکثر تا پایان سال جاری فرصت داده تا نسبت به ثبت درخواست خود از طریق دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی پلیس+10 اقدام کنند.

وی ادامه داد: دانشجویان مشمولی که در فرصت در نظر گرفته شده برای دریافت معافیت تحصیلی اقدام نکنند با محرومیت ادامه تحصیل مواجه می شوند.

جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: مشمولان غیر غایبی که در مقاطع مختلف دانشگاهی پذیرفته می شوند باید با تکمیل برگ درخواست معافیت تحصیلی از سوی دانشگاه، برای اخذ معافیت تحصیلی به یکی از دفاتر پلیس+10 شهرستان محل تحصیل مراجعه و پس از بررسی وضعیت تحصیلی دانشجو از سوی وظیفه عمومی شهرستان محل تحصیل، معافیت تحصیلی برای آن مقطع صادر می شود.

وی تصریح کرد: دانشجویان می توانند با مراجعه به بخش خدمات الکترونیکی پایگاه اطلاع رسانی سازمان وظیفه عمومی ناجا به نشانی www.vazifeh.police.ir از آخرین وضعیت معافیت تحصیلی خود مطلع شوند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1062159

وب گردی

وب گردی