امدادرسانی به ۶۹۱ نفر در لرستان

رئیس سازمان امداد و نجات از امدادرسانی به ۶۹۱ نفر در سیل استان لرستان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، مرتضی سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات به تشریح اقدامات این جمعیت در مقابله با سیلاب لرستان پرداخت و گفت: آماده سازی طرح عملیاتی نحوه مقابله با سیلاب، استقرار نماینده سازمان امداد و نجات در لرستان، اعزام تیم جست و جو و نجات در سیلاب از استان همدان به شهرستان پلدختر و پیش بینی ٨۵ نقطه جهت اسکان اضطراری از برنامه‌های این سازمان بوده است.

رئیس سازمان امداد و نجات استقرار بالگردهای امدادی در سطح استان و استان‌های معین، تقویت و شارژ انبارهای امدادی شعب و فراخوان تیم‌های نجات در آب‌های خروشان فدراسیون قایقرانی و استقرار در پلدختر را از جمله اقدامات دیگر جمعیت هلال احمر در استان لرستان برشمرد.

سلیمی با اشاره به امدادرسانی به هموطنان ساکن در ۵۱ روستا، تاکید کرد: ۶۷ تیم عملیاتی شامل ۲۷۱ امدادگر و نجاتگر در حال امدادرسانی به هموطنان در استان لرستان هستند و تا این لحظه به ۶۹۱ نفر از هموطنان که شامل ۱۵۵ خانوار می‌شود، امدادرسانی شده است؛ ۹ نفر نیز به اماکن امن منتقل شدند.

به گفته رئیس سازمان امداد و نجات، ۴۰ دستگاه خودروی عملیاتی برای کمک به هموطنان در اختیار نیروهای امدادی هلال احمر قرار گرفته است و ۴۳ باب منزل هم از آب تخلیه شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1062229

وب گردی

وب گردی