رادولوویچ: مثل شیر جنگیدیم اما قلعه نویی چیز دیگری دید!

میودراگ رادولوویچ، سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن پاسخ کنایه امیرقلعه نویی را داد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، میودراگ رادولوویچ سرمربی ذوب آهن در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل سپاهان, اظهار داشت: بازی سختی بود، از خیلی از جهات. ما یکشنبه بازی سختی با استقلال داشتیم و سپاهان بازی نداشت. به همین دلیل زمان کافی برای ریکاوری نداشتیم. متأسفانه زود گل خوردیم و بازی برای‌مان سخت شد. در نیمه دوم نیز شرایط تغییر کرد و توپ را در اختیار داشتیم و در نهایت به گل رسیدیم.

وی در ادامه افزود: ما چند موقعیت مسلم گلزنی داشتیم و یک پنالتی هم که همه به جز داور آن صحنه را دیدند، برای ما گرفته نشد. بازی قبلی یک گل مشکوک به آفساید دریافت کردیم و امروز هم یک پنالتی گرفته نشد. به‌هرحال باشگاه باید با فدراسیون صحبت کند و ببیند که چرا این‌گونه است. به بازیکنانم تبریک می‌گویم که مثل شیر جنگیدند و مستحق بهترین‌ها هستند. ما پنج بازی خوب انجام داده‌ایم و این روند را ادامه می‌دهیم و با این سبک بازی مطمئنم که بازی‌های خوبی را در ادامه ارائه خواهیم کرد.

سرمربی ذوب‌آهن درباره عدم استفاده از سجاد آقایی گفت: او بازیکن خوب و مستعدی است، اما دیر به جمع ما ملحق شد. تمام بازیکنان شخصیت دارند و آنالیز می‌شوند و در نهایت بهترین‌ها به میدان می‌روند. من از میان این همه بازیکن 11 نفر را انتخاب می‌کنم. به‌هرحال او باید من و کادر فنی‌ام را متقاعد کند که مستحق بازی کردن است. ضمن اینکه ما هر هفته بازی دوستانه داریم و می‌تواند خودش را نشان بدهد.

رادولوویچ درباره صحبت‌های سرمربی سپاهان مبنی بر اینکه ذوب‌آهن موقعیت خاصی در این بازی نداشت و پیام نیازمند سرمربی سپاهان خیلی به زمین نیفتاد، عنوان کرد: قلعه‌نویی مربی خوب و جنتلمنی است، ولی من بازی را جور دیگری دیدم. ما در این دیدار سه شانس مسلم گلزنی داشتیم و یک پنالتی هم که گرفته نشد. سؤالم این است که سپاهان در این دیدار چه شانس گلزنی داشت؟ اگر پنالتی به موقع برای ما گرفته می‌شد، می‌توانستیم حتی برنده هم باشیم. ضمن اینکه من در 30 دقیقه آخر بازی موقعیت خاصی از سپاهان ندیدم.

کد خبر: 1062296

وب گردی

وب گردی