نکونام: خریدهای نیم فصل دوم چهره تیم ما را دگرگون ساخته است

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان از خریدهای نیم فصل تیم خود اظهار رضایت کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، جواد نکونام در نشست خبری پس از برتری یک بر صفر تیمش مقابل شاهین شهرداری بوشهر اظهار داشت: تیم ما خیلی خوب شروع کرد و موقعیت‌های زیادی داشتیم که به گل برسیم اما استفاده نکردیم. اگر دقت می‌کردیم در نیمه اول دو یا سه بر صفر باید بیرون می‌آمدیم. در بازی رفت و برگشت دروازه‌بان شاهین باعث شد که ما یک بر صفر برنده شویم.

وی افزود: هیچ موقعیتی به شاهین ندادیم و اگر دقت می‌کردیم سه یا چهار بر صفر می‌توانستیم پیروز شویم. متأسفانه هواداران‌مان نبودند تا این برد را کنار آنها به دست بیاوریم. توانستیم بازی را کنترل کنیم و ضربه بزنیم و می‌توانستیم راحت‌تر ببریم.

سرمربی فولاد در مورد غیبت هواداران در این بازی گفت: وقتی تماشاگر حضور دارد، شور و حال دیگری در ورزشگاه است. در بازی با شهر خودرو هم همین اندازه خوب بازی کردیم، ولی در آن بازی نمی‌توانستیم به اندازه این بازی موقعیت به دست بیاوریم. فکر می‌کنم در چهار بازی آخر شاهین، تنها تیمی بودیم که این تیم را مثل موم در دست داشتیم، چون می‌دانستیم چه کار می‌کنند. در تمرین هم می‌گوییم باید بازیکنان صد درصد تمرکز داشته باشند. ما هم دوست داشتیم با هواداران ببریم چون در بازی با شهر خودرو به ما خیلی کمک کردند.

وی در خصوص شانس تیمش برای کسب سهمیه آسیا گفت: از روز اول صحبت کردم، نگاه‌ ما بازی به بازی است که هر بازی را با بیشترین بازدهی پشت سر بگذاریم. چیزی که مهم است اینکه تیمم تمرکز داشته باشد و تلاش‌مان را برای موفقیت انجام دهیم تا در آینده غصه نخوریم که کم کاری کرده باشیم.

سرمربی فولاد در مورد مصدومیت شهاب گردان یادآور شد: شهاب را در گرم کردن پیش از بازی از دست دادیم. گردان یک فصل فوق‌العاده داشت و باید ببینم بعد از بازی مصدومیتش چگونه می‌شود. مرادی هم که امروز جایگزین او شد خوب کار کرد با اینکه اولین بازی‌اش در لیگ برتر بود.

نکونام درباره بحث شیوع بیماری کرونا و برگزاری مسابقات بدون حضور تماشاگران گفت: همه ما باید هم به فکر فوتبال باشیم و هم سلامتی. از این به بعد در این مورد صحبت نمی‌کنم و اجازه دهیم هر تصمیم گرفته می‌شود اجرا شود.

نکونام در مورد عملکرد خوب بازیکنان خارجی این تیم نیز یادآور شد: هر چقدر پول بدهی، همان اندازه آش می‌خوری! این بستگی دارد چه خواسته‌ای داشته باشید. نه در ایران، بلکه در تمام دنیا برای بازیکنی که در لحظات سخت نتیجه بازی را عوض می‌کنند پول زیادی پرداخت می‌شود. این موضوع فقط مربوط به پاتوسی نیست و همه زحمت می‌کشند. احمدزاده واقعاً در تیم ما زحمت می‌کشد. زامهران تلاش می‌کند. با توجه به خریدهایی که کردیم مشخص است تیم ما یک جان و یک روحیه دیگری گرفته است. به این بازیکنان نیاز داشتیم.در نیم فصل اول هم یادمان باشد در برخی از بازی‌ها با 13، 14 بازیکن بازی کردیم و قدردان آنها هستیم.

کد خبر: 1062297

وب گردی

وب گردی