یک گل پفکی خوردیم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: سپاهان از روز یکشنبه تاکنون تحت فشار روحی و روانی است.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، دو تیم سپاهان و ذوب‌آهن اصفهان، در حالی شهرآورد اصفهان را رقم زدند که ورزشگاه فولادشهر زیر سایه شوم ویروس کرونا خالی از تماشاگر بود.

امیر قلعه‌نویی پس از این دیدار که با تساوی یک بر یک پایان یافت در نشست خبری اظهار داشت: فوتبال امروز ما را تنبیه کرد زیرا از موقعیت‌های صددرصدی نیمه نخست مان استفاده نکردیم.ذوب‌آهن تیم بزرگی است و امروز بدون آنکه موقعیتی داشته باشد به ما گل زد. من از همه بازیکنانم که با وجود همه مشکلات فوتبال خوب و زیبایی را رقم زدند تشکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه تیمش تحت فشار قرار دارد افزود: تیم ما از ساعت ۲ روز یکشنبه که ما وارد لابی شدیم، از نظر روحی و روانی و از هر نظر واقعاً تحت فشار است.

سرمربی سپاهان درباره روند بازی خاطرنشان کرد: ما در نیمه نخست خوب بازی کردیم اما در نیمه دوم اصلاً خوب عمل نکردیم. در استفاده از موقعیت‌ها اشتباهات زیادی مرتکب شدیم و به ویژه در صحنه پنالتی اشتباه کودکانه‌ای را بازیکنان ما انجام دادند. شاید هم دلیل این عملکرد نبود تماشاگران در ورزشگاه بود. با چنین اشتباهاتی، از دست دادن ۲ امتیاز طبیعی است.

وی پیرامون عملکرد خط دفاعی سپاهان تصریح کرد: در این بازی اشتباهات بچه‌گانه‌ای رخ داد و من هم قبول دارم اما مدافعان بزرگ دنیا نیز اشتباه می‌کنند. ما روی یک ارسال که به قول قدیمی‌ها «پفکی» بود پنالتی دادیم و گل خوردیم.

قلعه‌نویی با اشاره به شیوع بیماری کرونا افزود: درباره این ویروس و درباره برگزاری بازی‌ها در چنین شرایط باید بخش دولتی و نیز بخش اجرایی فوتبال پاسخگو باشند. به خانواده خانم شیخی« فوتسالیست قمی» تسلیت می‌گویم. ایشان به دلیل تاخیر در اطلاع‌رسانی فوت کردند. و اینکه قرنطینه انجام نگرفته و پروازها را لغو نکرده‌اند. واقعاً اگر ادعای فوتبال دارید، چرا از AFC الگوبرداری نمی‌کنید که ۴ بازی نمایندگان ایران را لغو کرده است؟

وی پیرامون وضعیت مصدومیت استنلی افزود: استنلی وضعیت خوبی دارد و امروز هم می‌توانست بازی کند اما ریسک نکردیم. با احترام زیادی که برای ذوب‌آهن قائل هستم فکر نمی‌کنم پیام نیازمند در این بازی یک‌بار هم به زمین خورده باشد. وقتی محبی موقعیت تک به تک را گل نمی‌کند، وقتی از موقعیت‌هایمان استفاده نمی‌کنیم، فوتبال ما را تنبیه می‌کند و ما گل می‌خوریم.

سرمربی سپاهان با بیان اینکه امروز روز خوبی برای خلیل، دروازه‌بان ذوب‌آهن بود ادامه داد: امروز روز خوبی برای دروازه‌بان ذوب‌آهن بود. شما به آمار ایجاد موقعیت‌ها در نیمه دوم دقت کنید؛ ما در نیمه دوم می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم اما متاسفانه هافبک ما توپ‌ها ساده‌ای را لو داد. اینکه بازیکن باتجربه ما توپ‌های به این سادگی را از دست می‌دهد از من کاری ساخته نیست.

وی پیرامون الغسانی بازیکن جدید این تیم و عملکرد او افزود: بازیکنان زیادی در تیم‌ها مختلف دنیا جابجا می‌شوند اما این بازیکنان برای هماهنگی نیازمند زمان هستند. آن‌قدر در نیمه نخست گفتند که سپاهان نظم دفاعی دارد تا اینکه بالاخره ۳ بازیکن‌مان را از دست دادیم. البته عملکرد شایان مصلح و طیبی خوب است اما اگر ساختار دفاعی ما حفظ می‌شد، این اشتباهات را نمی‌دیدیم.

کد خبر: 1062304

وب گردی

وب گردی