کونته: بازی بدون تماشاگر عجیب و خطرناک است

سرمربی تیم فوتبال اینتر پس از صعود شاگردانش به مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا احساس خود را درباره شرایط خاص برگزاری بازی خانگی مقابل نماینده بلغارستان گفت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، تیم فوتبال اینتر شب گذشته (پنجشنبه) در دیداری خانگی از دور برگشت مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، موفق شد میهمان خود لودوگورتس رازگراد بلغارستان را با نتیجه 2 بر یک شکست دهد و در مجموع با نتیجه 4 بر یک به مرحله بعدی صعود کرد. این بازی در حالی در ورزشگاه سن‌سیرو برگزار شد که به دلیل شیوع بیماری کرونا در ایتالیا، هیچ تماشاگری در ورزشگاه حضور نداشت.

کونته پس از بازی گفت: من قبلاً هم که سرمربی تیم ملی ایتالیا بودم، مقابل کرواسی بازی بدون تماشاگر را تجربه کردم. قطعاً حس عجیبی دارد و اول بازی احساس می‌کنید در یک جلسه تمرینی هستید که این رویکرد خطرناکی است اما بازیکنان ما کم‌کم به مسیر درست برگشتند. ما پیشروی می‌کنیم و من هم این فرصت را داشتم که از بازیکنان نیمکت‌نشین استفاده کنم. در کل این بازی نکات مثبتی برای ما داشت.

با توجه به صعود آسان اینتر به یک هشتم نهایی، کونته در پاسخ به این سؤال که آیا تیمش می‌تواند امسال قهرمان لیگ اروپا شود، گفت: اینکه تیمی مانند اینتر با هدف کسب بالاترین افتخار وارد یک تورنمنت شود کاملاً طبیعی است. از آخرین سالی که اینتر جام برده، 9 سال و چند ماه می‌گذرد اما باشگاه آنقدر قدمت دارد و جاه‌طلب هست که به دنبال اهدافی بزرگ باشد. ما هم نهایت تلاش‌مان را انجام خواهیم داد و می‌دانیم که پیروزی با حرف زدن به دست نمی‌‌آید.

بازی بعدی اینتر یک بازی حساس در خانه رقیب دیرینه‌اش یوونتوس در هفته بیست‌و‌ششم سری A است که آن بازی هم پشت درهای بسته برگزار می‌شود چون شهر تورین یکی از مناطقی است که در آن مواردی از ابتلا به کرونا گزارش و به همین دلیل این شهر قرنطینه شده است.

کونته درباره این بازی هم گفت: یک بازی مهم مقابل یوونتوس داریم. این هم یکی از بازی‌های مهمی است که اخیراً داشته‌ایم. زمانی که به پایان این مقطع برسیم، خواهیم فهمید که چقدر تا سطح ایده‌آل فاصله داریم. من مطمئنم که بازی مقابل یوونتوس به ما شناخت بهتری از وضعیت فعلی‌مان می‌دهد. هنوز راهی طولانی در پیش است و و کارهای زیادی باید انجام دهیم.

کد خبر: 1062331

وب گردی

وب گردی