شهردار منطقه 13 کرونا نداشت+عکس

هر چند هفته گذشته اخباری درخصوص ابتلای شهردار منطقه 13 به ویروس کرونا منتشر شد اما حالا به تازگی مشخص شده است این فرد اصلا کرونا نداشته است.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، اول هفته گذشته بود که خبرهایی از ابتلای رحمان زاده شهردار منطقه 13 به ویروس کرونا در رسانه ها منتشر شد.

این خبر ابتدا از سوی روابط عمومی منطقه 13 شهرداری تهران تکذیب شد اما ساعتی بعد خبر ابتلا تایید شده و مشخص شد رحمان زاده گویا به کرونا مبتلا شده است.

سرانجام شهردار تهران هم موضوع بیماری رحمان زاده را تایید کرده و خبر از بهبود وی داد.

روز چهارشنبه بود که اعلام شد رحمان زاده از بیمارستان مرخص و به منزل منتقل شده و یکی نزدیکان وی حال عمومی او را خوب ارزیابی کرده است.

اما به تازگی نامه ای با امضا مسئولان بیمارستان مسیح دانشوری منتشر شده است که حکایت جالبی از بیماری رحمان زاده بیان می کند.

در این نامه که به امضای سید علی رضا ناجی رئیس بخش ویروس شناسی و رئیس مرکز تحقیقات ویروس شناسی بیمارستان مسیح دانشوری رسیده است آمده است:

احتراماً بدین وسیله گواهی می شود از جناب آقای مرتضی رحمان زاده دارای کد ملی.... و به شماره پرونده.... در طی مدت بستری شدن در بیمارستان مسیح دانشوری دو نمونه از ترشحات حلق گرفته شده و نتایج آزمایشات مولکولی مرتبط با کرونا ویروس جدید در هر دو نمونه منفی بوده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1062386

وب گردی

وب گردی