استادان علاقه‌مند برای آموزش مجازی، آمادگی خود را اعلام کنند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران از راه‌اندازی باند اینترنت برای آموزش مجازی دانشجویان خبر داد و گفت: استادانی که علاقه‌مند به آموزش دانشجویان از راه دور هستند، آمادگی خود را اعلام کنند.

سید محمود رضا آقامیری در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره آموزش مجازی دانشجویان در ایام تعطیل دانشگاه گفت: استادانی که می‌توانند آموزش مجازی داشته باشند، هر چه سریع‌تر اعلام آمادگی کرده تا برای آن ها زیر ساخت آموزش از راه دور دانشجویان را فراهم کنیم.

او ادامه داد: متاسفانه در حال حاضر زیرساخت‌های آموزش مجازی و هوشمند در دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران وجود ندارد و به دنبال این هستیم تا این زیرساخت و ظرفیت آموزش از راه دور در واحدهای استان تهران فراهم شود تا استادانی که علاقه‌مند هستند کار آموزش خود را شروع کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و واحد تهران مرکزی در ادامه افزود: فعلا به دنبال افزایش باند اینترنت و دسترسی به نرم افزارهای لازم و نحوه آموزش هستیم.

آقامیری در ادامه در خصوص مزیت های آموزش مجازی توضیح داد: اولین مزیت این است که دانشجویان از درس و تحصیل باز نمی مانند. تمام دنیا و دانشگاه های بزرگ نیز این روزها به آموزش مجازی روی آورده‌اند و ما نیز باید به این سمت حرکت کنیم.

او تاکید کرد: با فراهم کردن زیر ساخت های آموزش از راه دور، دانشجویان بدون نیاز به پشت‌سر گذاشتن مسافت طولانی برای رسیدن به دانشگاه آن هم در شرایط این روزها، می توانند دوره‌های تحصیلی در مقاطع مختلف را در منزل خود پشت‌سر بگذرانند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1062397

وب گردی

وب گردی