آغاز ثبت‌نام نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۰/رقابت استارتاپ‌ها در "اینوتکس‌پیچ"

نهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری (اینوتکس ۲۰۲۰) در خرداد ماه آینده برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای شرکت در این رویداد تا فروردین‌ماه سال آینده فرصت دارند تا نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، پارک فناوری پردیس نهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری (اینوتکس ۲۰۲۰) را از ۱۸ تا ۲۱ خرداد ماه سال آینده با شعار "اکوسیستم نوآوری و فناوری زیر یک سقف" با حضور شرکت‌های فناور، استارتاپ‌ها، شتاب‌دهنده‌ها و مراکز رشد، مشاوران، مخترعان، پارک‎های فناوری، دانشگاه‌ها، صندوق‌های جسورانه و سرمایه‌گذارن، ارائه‌کنندگان فضای کار اشتراکی، ارائه دهندگان خدمات تجاری‌سازی، برگزارکنندگان رویدادهای کارآفرینی و کارگزاران تبادل (بروکرهای) فناوری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد کرد.

متقاضیان شرکت در این دوره از نمایشگاه اینوتکس می‌توانند از ۱۰ اسفندماه جاری تا ۲۵ فروردین ماه سال ۹۹ برای ثبت‌نام به آدرس www.inotex.com مراجعه کنند.

توسعه همکاری و مشارکت بین بازیگران کلیدی زیست‌­بوم نوآوری و فناوری، جذب سرمایه برای استارتاپ‌­ها و شرکت‌­ها و نیز معرفی فرصت‌های نوین سرمایه­‌گذاری و شبکه‌سازی بین‌المللی و تولید محتوای ناب آموزشی از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

تمرکز نهمین دوره نمایشگاه اینوتکس بر سه حوزه "هوشمندسازی"، "دیجیتال و "توسعه پایدار" و متشکل از سه بخش "نمایشگاهی"، "رویدادهای تجاری و ترویجی" و "رویدادهای جانبی" است و برگزاری بیش از ۶۰۰ جلسه B2B و بیش از ۲۰ پیش‌رویداد برای این رویداد در نظر گرفته شده است. ضمن آنکه "اینوتکس استیج"، "اینوتکس پیچ"، "اینوتکس تلنت"، "اینوتکس بتل" و "ریورس پیچ اینوتکس" رویدادهای بخش تجاری و ترویجی نمایشگاه اینوتکس را تشکیل می‌دهند.

در "اینوتکس استیج" طی ۳۰ ساعت، برنامه‌هایی مانند سخنرانی‌های الهام‌بخش توسط افراد شناخته‌شده و تاثیرگذار داخلی و بین‌المللی، "پنل‌های داغ و کاربردی" و "بررسی فرصت‌ها و چالش‌های حوزه نوآوری و فناوری" برگزار می‌شود.

رویداد "اینوتکس پیچ" نیز کار خود را در ۶ استان از دی ماه سال ۹۸ آغاز کرده است و در این رویداد استارتاپ‌های استان‌های سیستان و بلوچستان، آذربایجان غربی، اصفهان، خوزستان، گیلان و تهران در حضور سرمایه‌گذران به رقابت پرداختند. تیم‌های برتر هر شهر، علاوه بر دریافت کمک هزینه رفت و برگشت به رقابت نهایی در تهران همزمان با نمایشگاه اینوتکس و اقامت در طول مدت برگزاری نمایشگاه می‌توانند به صورت رایگان در نمایشگاه اینوتکس غرفه دریافت کنند. در نهایت سه تیم اول از جوایز نقدی اینوتکس بهره‌مند خواهند شد.

تیم های برتر اینوتکس پیچ در نهایت بر روی استیج این نمایشگاه به رقابت خواهند پرداخت. این رقابت در اینوتکس ۲۰۲۰ متفاوت از سال‌های گذشته خواهد بود و تیم‌های منتخب با به چالش کشیدن کسب و کار یکدیگر، در قالب رویداد «اینوتکس بتل» به رقابت می‌پردازند.

"اینوتکس تلنت" هم یک رویداد شتاب‌دهی شغلی است که شرکت‌ها و جوانان به‌ویژه دانشجویان و تازه فارغ‌التحصیلان را در کنار یکدیگر جمع می‌کند و در نهایت به ایجاد فرصت‌های شغل مناسب منجر خواهد شد.

رویداد دیگر این نمایشگاه "ریورس پیچ اینوتکس" است و در طی آن سازمان‌ها و صنایع بزرگ به معرفی نیازهای فناورانه خود می‌پردازند. استارتاپ‌ها و شرکت‌های فناور با حضور در این رویدادها می‌توانند مشتری بزرگی را برای محصولات خود بیابند. حضور کارگزاران تبادل فناوری در نمایشگاه، تسهیل‌گر این ارتباط خواهد بود.

کافه سرمایه، پاویون مشاوران، تجربه فناوری، اینو جوان و هاب رسانه‌ای رویدادهای جانبی اینوتکس ۲۰۲۰ هستند. کافه سرمایه فرصتی ویژه برای صاحبان شرکت‌های نوپا و استارتاپ‌ها جهت مذاکره با سرمایه‌گذاران است.

در این دوره، نمایشگاه اینوتکس به جز شرکت‎ها و استارتاپ‌ها میزبان بخش‌های مختلفی اعم از «ایرانیان مقیم خارج از کشور»، «پاویون فن‌بازار (Reverse Expo)»، «بخش بازی‌سازها»، «ستادهای توسعه فناوری»، «طرح‌های کلان ملی فناوری» و «بخش ویژه نمایش فناوری» خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1062421

وب گردی

وب گردی