فراخوان همیاری برای بهبود بیماران مبتلا به کرونا منتشر شد

فراخوان همیاری برای بهبود بیماران مبتلا به کرونا از سوی گروه جهادی منتظران مصلح(عج) بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی منتشر شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، فراخوان همیاری برای بهبود بیماران مبتلا به کرونا از سوی گروه جهادی منتظران مصلح(عج) بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی منتشر شد.

هدف از این فراخوان، پخش پیام‌های انرژی بخش مردم در رسانه‌ها و نیز انتقال کمبودها و مشکلات به مسئولین درمان تهران و بیمارستان‌ها و پیگیری آن‌ها توسط گروه جهادی منتظران مصلح(عج) و خبرنگاران رسانه‌ها اعلام شده است.

بر همین اساس گروه جهادی منتظران مصلح(عج) بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از مردم و بیمارانی که از زمان شیوع ویروس کرونا به بیمارستان‌های شهر تهران مراجعه کرده‌اند و هم‌چنین پرستاران، پزشکان، دانشجویان و کادر درمان بیمارستان‌ها خواست در صورتی که هرگونه پیشنهاد یا انتقادی درباره وضعیت بیمارستان و مراکز درمانی در مبارزه با ویروس کرونا دارند، را از طریق راه‌های ارسال پیامک به شماره 09192378809 و یا با پیام به آیدی @COVID19_Pishnahad در پیام‌رسان‌های تلگرام و بله ارسال کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1062433

وب گردی

وب گردی