موردی از ابتلا به کرونا در کلانتری ها نداشته ایم

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: خوشبختانه تا این لحظه موردی از ابتلا به کرونا در کلانتری‌ها نداشته ایم.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سردار کیوان ظهیری رئیس پلیس پیشگیری پایتخت در خصوص وضعیت بهداشتی تحت نظرگاه های پلیس با توجه به شیوع کروناویروس گفت: از همان روز اول که بحث شروع ویروس کرونا منتشر شد ضد عفونی کردن تحت نظرگاه های کلانتری ها در دستور کار قرار گرفت.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت با بیان این مطلب که تیم های تخصصی بهداری پلیس پایتخت کار ضد عفونی تحت نظرگاه ها را به طور ویژه انجام می دهند از آموزش به افسران تحقیق و مسوولان تحت نظرگاه ها خبر داد و گفت: خوشبختانه موارد و مراقبت های بهداشتی لازم به افسران و ماموران آموزش داده شد.

وی در پاسخ به اینکه آیا موردی از ابتلا به ویروس کرونا در کلانتری‌ها یا تحت نظرگاه ها گزارش شده یا نه؛ اعلام کرد: خوشبختانه تا این لحظه موردی از ابتلا یا موارد مشکوک به ویروس کرونا نداشته ایم.

سردار ظهیری از نصب بروشور و تراکت های آموزشی- بهداشتی برای مراجعان به کلانتری ها خبر و اعلام کرد: ضدعفونی کردن کلانتری ها از در ورودی گرفته تا میزها و تجهیزات و... در چندین مرحله در روز انجام می شود؛همچنین تراکت های آموزشی بهداشتی لازم درباره راههای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا در ورودی کلانتری ها نصب شده تا شهروندان آنها را مد نظر قرار دهند.

فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1062438

وب گردی

وب گردی