توانایی  انجام روزانه ١٢٠٠ تست کرونا در پاستور

رییس انستیتو پاستور ایران گفت: تمام نمونه های کرونای پذیرش شده در انستیتو پاستور ایران صفر شد و در حال حاضر هیچ نمونه در نوبت انجام، در این مرکز وجود ندارد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، دکتر علیرضا بیگلری رئیس انستیتو پاستور ایران گفت: تمام نمونه های کرونای پذیرش شده هفته قبل در انستیتو پاستور ایران در شب گذشته و در واقع، دو روز زودتر از زمان قول داده شده انجام شد.
دکتر بیگلری افزود: در طی هفته گذشته، علاوه بر راه اندازی بیش از20 آزمایشگاه تشخیصی کرونا در سراسر کشور، ظرفیت انجام تست در انستیتو پاستور بیش از 10 برابر افزایش یافت و اکنون توانائی انجام روزانه ١٢٠٠ تست در پاستور وجود دارد.

دکتربیگلری با بیان این که همزمان کار آموزش و پایش آزمایشگاه های راه اندازی شده هم در جریان است، گفت: با این اقدام، در حال حاضر در تمام کشور از مشهد تا اهواز و از تبریز تا تهران و زاهدان، با یک سبک و یک پروتکل واحد کار می کنند و نماینده سازمان جهانی بهداشت از این اقدام به عنوان کار عالی (Best practice) نام می برد.

رئیس انستیتو پاستور ایران در ادامه از رهنمودها و حمایتهای وزیر بهداشت و معاونان این وزارتخانه و نیز همکاری صمیمانه مدیران ارشد وزارتخانه و مساعدت شبانه روزی روسای دانشگاههای علوم پزشکی کشور قدردانی کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1062476

وب گردی

وب گردی