خبر خوش برای گیمرها؛ PS5 Plus در راه است

در حالیکه رقابت بین شرکت های تولید کننده کنسول های بازی ادامه دارد اطلاعاتی در مورد نسل آینده کنسول بازی شرکت سونی به بیرون درز کرده است.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، رقابت بین سونی و مایکروسافت هر روز در کنسول های بازی رو به افزایش است. یک منبع آگاه در زمینه کنسول های بازی ادعا کرد که Sony PS5 دارای دو نسخه متفاوت خواهد بود. مدل قدرتمند PS5 Plus نام دارد. انتشار این خبر بسیاری از گیمرها را به وجد آورد.

PS5 Plus در راه است

امسال هر دو شرکت مایکروسافت و سونی در حال آماده سازی برای عرضه کنسول های بازی جدید هستند. برخلاف مایکروسافت، سونی اطلاعات کمی درباره دستگاه جدید خود به اشتراک گذاشته است. صحت اطلاعاتی که فاش شده است نیز هنوز مشخص نیست.

در اطلاعات فاش شده آمده است که این شرکت 9 مدل Teraflop PS5 تولید خواهد کرد. PS Plus از مدل 9 Teraflop قوی تر خواهد بود. متأسفانه ویژگی های PS5 Plus تاکنون نامشخص باقی مانده است.

هر دو شرکت قصد دارند با تولید مدل دوم با قیمت پایین سهم بازار خود را افزایش دهند. طبق شایعات، PS5 Plus از ویژگی های بهتری نسبت به مدل Xbox Series X برخوردار خواهد بود.

یکی دیگر از اطلاعات فاش شده، قیمت مدل قویتر است. این مدل که ادعا می شود با قیمت 600 دلار عرضه می شود، همزمان با نسخه ارزان قیمت عرضه خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1062531

وب گردی

وب گردی